Inscripcions obertes al curs Sommelier Professional 2024-2025

08 de setembre de 2023

Presentem la quarta edició del curs Sommelier Professional. Es tracta d'un dels cursos per excel·lència de l'Escola d'Enoturisme de Catalunya destinat tant a professionals del sector, com a aquelles persones que sense ser del sector, tenen un alt interès pel món del vi i/o han estat vinculats en algun moment. Aquest curs està homologat per l'Associació Catalana de Sommeliers.

L'edició d'enguany començarà el 15 de gener 2024.

La formació té entre els seus objectius adquirir les competències necessàries per a poder desenvolupar les funcions de sommelier en diferents àmbits professionals, ja siguin lligats a la restauració, comercialització com el de la comunicació del món del vi. Permet, també, aprofundir en els processos de viticultura i d’elaboració del vi com a processos bàsics per a fer vi, i conèixer les diferents característiques de les DO d’àmbit nacional i internacional, reconeixent-ne la singularitat i els seus productes més característics.

El curs inclou guiatge per a millorar les habilitats relacionades amb el tast del vi a partir del reconeixement de les seves característiques organolèptiques, i un aprenentatge sobre els principals elements relacionats amb el servei d’aquest producte. No menys important, facilita desenvolupar noves competències enfront dels maridatges aprofundint en el coneixement de tots els productes que s’hi involucren i permet millorar les competències personals relacionades amb la comunicació del vi cap a diferents tipus de públics objectius.

Consulta aquí els mòduls i continguts detallats del curs.

Docents experts del sector:

Informació bàsica del curs

• Durada: 400 hores (264 hores presencials i 136 hores de treball en línia asíncron).
  • Calendari: El primer curs va del 15 de gener al 15 juliol i del 7 d’octubre al 25 de novembre de 2024. El segon curs, del 14 gener (dimarts) al 22 juliol de 2025.
  • Impartició: semipresencial. Les classes presencials es faran els dilluns (excepte al gener 2025 que es faran en dimarts) en horari de 16:30 a 20:30 h a l’Escola d’Enoturisme de Catalunya (C/Amàlia Soler, 29 de Vilafranca del Penedès).
  • Preu: El preu total del curs (2 anys) és de 3.300 euros amb un pagament únic. Existeix l’opció de bonificar-se a través de FUNDAE per a empreses.
  • Data límit d’inscripció: 15 de desembre 2023.

Si tens interès en cursar-lo pots reservar la teva plaça aquí.