Ajuntament de Vilafranca del del Penedès

Albert Martí

Albert Martí. Co-fundador i co-director de Wine is Social.

Biòleg amb MBA (IESE i Kellogg), va treballar durant 15 anys en grans multinacionals de FMCG (L'Oréal i Sara Lee) al departament de vendes, màrqueting i gestió general. Després es va convertir en emprenedor de Startups Digitals, on va fundar Wine is Social, el primer club de vins en línia personalitzat del món creat amb la missió de "fer el vi més fàcil d’estimar". El projecte combina un innovador model integrat amb B2C i B2B. També va cofundar Cool Bananas per crear Bananity, una xarxa social amb la missió d'ajudar a la gent a augmentar les seves passions, convençut que la navegació per Internet era necessària per reforçar el gràfic d'interessos i el gràfic social. Abans de fallar, el projecte es basava en un mercat de màrqueting de contingut anomenat Cokreation.

Anteriorment va establir les bases de la seva carrera en béns de consum en moviment ràpid a L’Oréal i Sara Lee, en tres àrees de negoci clau: Vendes: cap de comptes clau; Branding i innovació: director de màrqueting (nacional i internacional); i direcció general.

Cursos que imparteix: