Matrícula i finançament

Calendari de preinscripció i matrícula

Preinscripció

• Del 25 al 31 de maig del 2021.

Matriculació

• Del 19 al 23 de juliol de 2021.

Podeu ampliar aquesta informació i fer els tràmits en aquest enllaç.
Si tens algun dubte sobre qualsevol aspecte del cicle, pots sol·licitar una entrevista personal trucant al 93 169 41 02 o bé enviant un correu electrònic a mmula@vilafranca.org.

Places disponibles pel curs 2021-2022

Tot i que el període de matriculació oficial hagi acabat, hi ha places disponibles pel CFGS Guia, informació i assistència turística, especialitzat en Enoturisme del curs 2021-2022. Si estàs interessat/da en aquest curs pots guardar la teva plaça omplint aquest formulari i enviar un correu a mmula@vilafranca.org adjuntant els següents documents escanejats:

• DNI escanejat per les dues cares.
  • Títol o resguard del títol o certificat de notes amb qualificació mitjana.
  • Targeta sanitària.
  • Document d'autorització bancària emplenat, que et pots descarregar aquí mateix.
  • Número d'afiliació de la seguretat social.

Ens posarem en contacte amb tu per aclarir qualsevol dubte i per finalitzar els tràmits.

Preus i finançament

El CFGS Guia, informació i assistència turística, especialitzat en Enoturisme es realitza des d’un centre públic amb gestió privada i té el suport de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès.

El cost total del curs (2 anys) és de 4.500€

FORMACIÓ FINANÇADA AL 100%, A PARTIR DE PRÀCTIQUES EN EMPRESA DEL SECTOR

El curs s’imparteix en modalitat DUAL, fet que permet que els alumnes puguin finançar totalment la seva formació a través de  les seves pràctiques. El fet de realitzar les pràctiques en modalitat DUAL implica que l’alumne realitza 1000 hores de pràctiques a l’empresa i aquestes són remunerades al sector empresarial, suposant un ingrés de 5.455,6€, com a mínim.

FACILITATS EN EL PAGAMENT:

Amb l’objectiu de facilitar el pagament i fer-lo més assumible per als alumnes s’han calculat unes quotes de 199€/mes, els 10 mesos a l’any en què es realitza la formació, durant els dos cursos del cicle.

El primer any es facturarà una quota de reserva de plaça del Cicle de 500€, la qual es divideix en dos en els mesos de juliol i agost.