Matrícula i finançament

Calendari de preinscripció i matrícula

Preinscripció

• Del 25 al 31 de maig del 2021.

Matriculació

• Del 19 al 23 de juliol de 2021.

Podeu ampliar aquesta informació i fer els tràmits en aquest enllaç.
Si tens algun dubte sobre qualsevol aspecte del cicle, pots sol·licitar una entrevista personal trucant al 93 169 41 02 o bé enviant un correu electrònic a mmula@vilafranca.org.

Passos a seguir després de la preinscripció. Reserva plaça

Si ha passat el període de preinscripció i no has pogut fer la sol·licitud, et podem fer reserva de plaça per la matriculació del CFGS Guia, informació i assistència turística amb el Perfil Professional d'Enoturisme. Omple el formulari de la reserva de plaça.

1.  A més d'omplir el formulari, envia un correu a mmula@vilafranca.org adjuntant els següents documents:
    • DNI escanejat per les dues cares.
    • Títol o resguard del títol o certificat de notes amb qualificació mitjana.
    • Targeta sanitària.
    • Document d'autorització bancària emplenat, que et pots descarregar aquí mateix.
  2.  Ens posarem en contacte amb tu per aclarir qualsevol dubte i per finalitzar els tràmits.
Preus i finançament

El CFGS Guia, informació i assistència turística, especialitzat en Enoturisme es realitza des d’un centre públic amb gestió privada i té el suport de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès.

FORMACIÓ FINANÇADA AL 100%, A PARTIR DE PRÀCTIQUES EN EMPRESA DEL SECTOR

El curs s’imparteix en modalitat DUAL, fet que permet que els alumnes puguin finançar totalment la seva formació a través de  les seves pràctiques. El fet de realitzar les pràctiques en modalitat DUAL implica que l’alumne realitza 1000 hores de pràctiques a l’empresa i aquestes són remunerades al sector empresarial, suposant un ingrés de 5.455,6€, com a mínim.

FACILITATS EN EL PAGAMENT:

Amb l’objectiu de facilitar el pagament i fer-lo més assumible per als alumnes s’han calculat unes quotes de 199€/mes, els 10 mesos a l’any en què es realitza la formació, durant els dos cursos del cicle.

El primer any es facturarà una quota de reserva de plaça del Cicle de 250€, els mesos de juliol i agost.