Visita de l'alumnat del cicle en Turisme al Consolat de Geòrgia

15 de març de 2024

El passat 12 de març, el Consolat General de Geòrgia va convidar a les estudiants georgianes de l'Institut FP d'Enoturisme, les quals estan cursant el Cicle Formatiu de Grau Superior de Guia, informació i assistència turística, especialitzat en Enoturisme, i juntament amb els representants de l'Institut i del Centre Espanyol d'Iberia.

Les estudiants es van reunir amb el cònsol general Aleksandre Chkuaseli, l'assessor principal Vakhtang Beradze i la vicecònsol Lika Akhalbedashvili. Les joves van parlar sobre els programes educatius, metes i plans futurs. També hi van ser present la docent Begoña Fernández Benítez, qui també és membre de l'equip directiu de l'Associació d'Enoturisme de Geòrgia.

Aquest acte també va servir per establir sinèrgies amb l'entitat, on va sorgir la proposta que l'alumnat de Geòrgia condueixi un tast de vins del país en un futur. El Cònsol General va destacar com és d'important el paper de cada estudiant, ja que són ambaixadors del seu país més enllà de les fronteres de Geòrgia, i en finalitzar la trobada els va agrair la seva visita.