CFGS Guia, informació i assistència turística: Enoturisme

Data: 16 de març 2024

Horari: d'11 a 12:30h.

GUARDA LA TEVA PLAÇA PEL CURS 2024/2026 A TRAVÉS DEL SEGÜENT FORMULARI

Amb aquest Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) podràs obtenir el títol oficial de Guia, informació i assistència turística, especialitzat en enoturisme, i podràs inserir-te professionalment en dos sectors molt interrelacionats: l’enoturisme i el turisme en general.

També inclou tres mòduls especialitzats:

• Mòdul de sommelier, adreçat als professionals de la restauració per adquirir, ampliar o actualitzar coneixements i que es podrà convalidar en altres formacions de Formació Professional que el continguin en el seu currículum.
  • Mòdul de coneixedor del vi i el cava de les DO a Catalunya, exclusiu d’aquesta formació, que et permetrà conèixer l’evolució de la viticultura al nostre país, saber diferenciar les Denominacions d’Origen (D.O) a Catalunya i la seva influència al territori, estar al dia de l’actualitat vinícola catalana. A més, els alumnes podran optar al títol de Coneixedor del vi català que atorguen les patronals del sector vitivinícola de Catalunya, ja que els continguts estan inclosos en el programa del cicle per garantir el seu assoliment.
  • Mòdul d'idiomes especialitzats en el món del vi. Es tracta de l'anglès i el francès, on l'alumnat aprendrà el llenguatge tècnic del vi, aplicat al tast.

Amb 700 hores d’experiència pràctica remunerada en centres de treball, el cicle formatiu es realitza en modalitat dual. (Si voleu més informació de la formació en modalitat dual, podeu consultar-la en aquí).

Si tens interès en realitzar el proper curs, pots omplir aquest formulari. A més, pots trucar al 931694102 o enviar un correu a [email protected] per a demanar més informació

Informació del Cicle Formatiu

Vídeos informatius

Coneix els projectes finals d'ex-alumnes