CFGS Guia, informació i assistència turística: Enoturisme

Amb aquest Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) podràs obtenir el títol oficial de Guia, informació i assistència turística, especialitzat en enoturisme, i podràs inserir-te professionalment en dos sectors molt interrelacionats: l’enoturisme i el turisme en general.

També inclou dos mòduls especialitzats:

• Mòdul de sommelier, adreçat als professionals de la restauració per adquirir, ampliar o actualitzar coneixements i que es podrà convalidar en altres formacions de Formació Professional que el continguin en el seu currículum

• Mòdul de coneixedor del vi i el cava de les DO a Catalunya, exclusiu d’aquesta formació, que et permetrà conèixer l’evolució de la viticultura al nostre país, saber diferenciar les Denominacions d’Origen (D.O) a Catalunya i la seva influència al territori, estar al dia de l’actualitat vinícola catalana, tant pel que fa a R+D com a noves propostes, reconèixer les característiques dels vins i caves catalans a partir del seu tast, entre molts altres aspectes.
    A més, els alumnes podran optar al títol de Coneixedor del vi català que atorguen les patronals del sector vitivinícola de Catalunya, ja que els continguts estan inclosos en el programa del cicle per garantir el seu assoliment.

Amb 1.000 hores d’experiència pràctica remunerada en centres de treball, el cicle formatiu es realitza en modalitat dual. (Si voleu més informació de la formació en modalitat dual, podeu consultar-la en aquí).

Si tens algun dubte sobre qualsevol dels àmbits del curs, reserva de plaça, programa, sortides professionals...  No dubtis en enviar-nos un mail a edec@escolaenoturisme.cat i ens posarem en contacte amb tu.

Reserva la teva plaça pel curs 2021-2022

Si ha passat el període de preinscripció i no has pogut fer la sol·licitud, et podem fer reserva de plaça per la matriculació del CFGS Guia, informació i assistència turística amb el Perfil Professional d'Enoturisme. Omple el formulari de la reserva de plaça.

1.  A més d'omplir el formulari has d'enviar un correu a mmula@vilafranca.org adjuntant els següents documents:
    • DNI escanejat per les dues cares.
    • Títol o resguard del títol o certificat de notes amb qualificació mitjana.
    • Targeta sanitària.
    • Document d'autorització bancària emplenat, que et pots descarregar aquí mateix.
  2.  Ens posarem en contacte amb tu per aclarir qualsevol dubte i per finalitzar els tràmits.
Informació del Cicle Formatiu

Coneix els projectes finals dels alumnes de 2n curs