Qui som

L'Escola de Formació Professional d'Enoturisme de Catalunya és una iniciativa de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès i el sector empresarial enoturístic d'àmbit català amb l'objectiu de crear un Centre Sectorial Integrat de formació professional que oferirà formació inicial, ocupacional i contínua de temàtica enoturística.

Fulletó de presentació (pdf)

Missió

L'Escola de Formació Professional d'Enoturisme de Catalunya es crea amb l'objectiu de promoure la formació dels professionals del sector enoturístic de Catalunya contribuint així al desenvolupament del sector. L'Escola ofereix una formació integrada de tipus inicial, ocupacional i continuada. Aquest objectiu global constitueix la missió cabdal del centre que compta amb el suport i la col·laboració dels principals agents econòmics, socials i institucionals directament implicats, d'una banda el sector del vi i del cava i de l'altra, el sector turístic de Catalunya.

Aquesta missió es desgrana en uns objectius específics que pretenen:

• Dissenyar, organitzar i estructurar el funcionament del Centre Sectorial Integrat de Formació Professional d'Enoturisme de Catalunya.
  • Dissenyar i impartir l'oferta formativa del centre dins els tres subsistemes de la formació professional.
  • Promoure la qualificació dels professionals del sector i el seu reconeixement per les seves competències d'innovació, creativitat i professionalitat.