Coronavirus Covid-19

L’Ajuntament de Vilafranca del Penedès està aplicant un protocol preventiu d’actuació davant l'atual situació de crisi per risc de contagi de coronavirus (Covid-19) entre la població. Mantingueu-vos informats pels canals web i xarxes socials de fonts oficials, com són l'espai web específic de l'Ajuntament: https://www.vilafranca.cat/coronavirus i al canal Cat Salut.

Sommelier Professional

IMPORTANT: EL CURS S'INICIARÀ EL 2 DE FEBRER PER TAL D'ADAPTAR-LO A LES MESURES DEL PROCICAT DEL 25/01

Curs de 430 hores de caràcter semipresencial, impartit per experts referents en el sector. Inclou la presència de les 12 DO Catalanes, vins nacionals i internacionals, a més d'aproximar aquests continguts a la llengua anglesa i francesa.

Des de el més de Desembre del 2020, que a més a més comptem amb el reconeixament i homologació del curs per l'Associació Catalana de Sommeliers

El curs s’impartirà en modalitat semi presencial. La seva durada en hores serà de 430h, amb un treball de 8 hores setmanals, distribuïdes en 4 de presencials i 4 hores de treballs setmanals en línia.

Les classes presencials seran els dimarts a la tarda de 16:30 a 20:30 h. La resta de l’horari es realitzarà a través de classes en línia, algunes d’elles quedaran registrades per a que puguin esdevenir material d’estudi i revisió per als alumnes.

Recordem que les aules de l’Escola d’Enoturisme compleixen les mesures de protecció i seguretat per a la Covid-19, i que es garanteix la seguretat en el desenvolupament de les seves classes formatives.

Continguts^

Els continguts que s'impartiran són:

1. Tast
    1. Elements del vi
    2. Anàlisi sensorial
  2. Elaboració del vi
    1. Viticultura
    2. La planta
    3. El terra
    4. El clima
    5. Elaboració
    6. Elaboracions especials
  3. Coneixement del vi
    1. Historia del vi
    2. Hª contemporània del vi
    3. Legislació vinícola
    4. Zones vinícoles Catalunya
    5. Zones vinícoles Espanya
    6. Zones vinícoles internacionals
  4. Servei del vi
    1. Servei (temperatura, copes...)
    2. Maridatges
  5. Comunicació del vi
    1. Cartes de vi
    2. Venta de vi
    3. Comunicació personal
    4. Màrketing (sala i botiga)
    5. Idiomes
  6. Compres i ventes
    1. Canals de distribució i compres de vi
    2. Marges, descomptes...
  7. Productes
    1. Destil·lats i licors
    2. Destil·lació. Part tècnica
    3. Vermut
    4. Formatges
    5. Olis
    6. Vinagres
    7. Cerveses
    8. Cafès

Preu del curs^

El preu del curs són 3100€. El pagament es pot fer a través de diferents opcions: ingrés a compte, finançament del curs, o bonficable a través de la FUNDAE. Consulta les opcions

Inscripció al curs^

Inscripció Sommelier Professional

Et pots preinscriure al curs a través d'aquest formulari, i nosaltres ens posarem en contacte amb tu, o bé pots realitzar la formalització de l'inscripció al curs enviant un e-mail sol.licitant la inscripció incorporant les següents dades:

• Nom
  • Cognoms
  • Adreça
  • Codi postal
  • Població
  • Tf mòbil

I adjuntant la còpia del rebut del pagament dels 3.100€ de  la inscripció a mmula@vilafranca.org

Reserva de plaça efectiva es realitzarà un fet l’ingrés de la quota d’inscripció a l’IBAN IMF – ESCOLA ENOTURISME CATALUNYA. BANC SABADELL: ES92 0081 0046 1100 0192 4393,.

Per poder realitzar correctament les gestions de la BONIFICACIÓ de la quota d’inscripció al curs hem de tenir les dades de l’empresa i de l’alumne en un formularis propis de la FUNDAE . Quan feu la sol•licitud d’inscripció us els farem arribar per poder-vos donar d’alta correctament en el curs.

Per a realitzar aquest tràmit hem de tenir la documentació completa 15 dies abans de començar el curs.

Financiació del curs^

Si vols poder finançar el preu del curs, i poder-lo pagar en còmodes mensualitats, posa't en contacte amb nosaltres, i et facilitarem el tràmit de sol·licitud.

Més informació i contacte^

Per a sol·licitar una reserva de plaça, clica AQUÍ

Per a sol·licitar més informació del curs o posar-te en contacte amb nosaltres pots fer-ho a través de mmula@vilafranca.org o 931694102