Ricardo Herrera

Ricardo Herrera. Sommelier. Professional del vi freelance.

Professional del vi autònom amb una àmplia experiència internacional en la indústria com a educador de vins, consultor de vins, ambaixador de marques i sommelier a restaurants. Formació en matèria de vi i licors, amb títols de Weinakademiker, diploma WSET, WSET nivell 3 i Certificat de Sommelier. Actualment cursant el programa Master of Wine Student, Stage 1.

Ambaixador de marca de Dodecaedro Group ➢ Consultories en bars i restaurants (Espanya) ➢ Coaching privat WSET ➢ Escriptor de vins ➢ Creació de carta de vins i consultoria al Grupo Tragaluz (Espanya) ➢ Ambaixador de marca Cavas Roger Goulart, Grup Cvne (Espanya) ➢ Ambaixador de marca per al govern de Croàcia, promocionant els vins del país a IBTM Barcelona ➢ Formador de vins a l'Outlook Wine School. Ensenyament dels nivells 1 i 2 de WSET. ➢ Més de 600 tastos privats realitzats a Maitre & Sommelier ➢ Agent de vendes de diferents distribuïdors a Barcelona com Los Antocianos i Entrevins.

Tot i que viu a Barcelona, treballa arreu del món oferint els seus serveis com a educador de vins, ambaixador de marques, assessor de vins i escriptor.

Cursos que imparteix: