Òscar Ferrand

Professional i docent expert en sommelieria i servei de vins

Es dedica a la formació des de fa 11 anys.. Va estudiar Hostaleria a l’Escola d’Hostaleria Sant Narcís de Girona. Quasi tota la vida s’ha dedicat professionalment a aquesta branca. Ha sigut des d'ajudant de recepció, en els meus començaments, fins a maître/sommelier de diferents establiments de categoria: Restaurant Mas Pau (estrella Michelin), Hotel Mas De Torrent (5 estrelles GL), Hotel Ra (5 estrelles GL). Realitza cursos annexes per complementar i actualitzar formacions (orientador, assessor i avaluador, cuina al buit, esdeveniments, formador de cava, formació pedagògica i didàctica...) .

Va començar la seva trajectòria com a docent al CETT de Barcelona. Actualment, imparteixo entre altres formacions de: Sumilleria (Escola Enoturisme de Vilafranca), Direcció en restauració (Escola Superior de Turisme), Cocteleria, Sumilleria, Enologia (Foment del treball), i altres formacions en Ajuntaments i empreses privades (Grupo Cacheiro, Sunway, Muntanyá...).

Cursos que impartiex: