Un centre especialitzat en turisme de l’Índia visita l’Escola d’Enoturisme

26 de setembre de 2023

Ahir l’Escola d’Enoturisme de Cataluya va rebre la visita del Sr Vuggam Sreedhar, co-propietari i director de màrqueting de M&R Overseas Education Private Limited, un centre especialitzat en turisme ubicat a la zona índia de Telangana, a l’estat de Maharashtra.

Va donar la benvinguda a l'escola la directora Ester Garcia i la docent Begoña Fernández. L’objectiu de la visita va ser conèixer les instal·lacions del centre i establir sinergies per acollir alumnes. De fet, el proper mes d’octubre començaran 8 estudiants del país asiàtic en formar-se en enoturisme al centre.

Un cop acabada el recorregut pel centre, es van desplaçar fins al celler Torres per a conèixer el projecte i el model d'aprenentatge d'una empresa que acull alumnes en pràctiques.