Tret de sortida del nou curs del CFGS de Tècnic Superior en Turisme, especialitzat en Enoturisme

14 de setembre de 2023

És un dels cicles formatius que han iniciat el curs aquesta setmana a Vilafranca, i és un referent a nivell català dels ensenyaments relacionats amb l’enoturisme.

Entre els diferents cicles formatius que han iniciat el curs aquesta setmana hi ha també el de Tècnic Superior en Turisme especialitat enoturisme que s’imparteix des de fa sis anys a l’Escola d’Enoturisme de Catalunya que té la seu a Vilafranca.

La directora de l’escola, Ester Garcia, destaca que són uns estudis que tot i no tenir una alta demanda sí compten cada cop més amb alumnes fins i tot de fora de l’estat que volen cursar aquesta especialitat al Penedès. Apunta també que són uns estudis amb una bona sortida laboral, ja que les empreses necessiten personal format per cobrir una demanda creixent.

El curs ha començat aquesta setmana, i la regidora d’Educació de l’Ajuntament, Gemma Romeu, va voler donar la benvinguda als alumnes de primer que s’incorporaven al centre enguany. Romeu va destacar l’aposta que fa l’Ajuntament per aquesta formació, posant en valor el Penedès i Vilafranca com a referent de l’enoturisme a Catalunya.

Notícia de rtvvilafranca.cat