L'FP ha superat el batxillerat per primera vegada a la història

25 de setembre de 2023

La directora de l'Escola d'Enoturisme de Catalunya, Ester Garcia, va participar dissabte al programa de ràdio Revolució 4.0, conduït per la periodista Xantall Llavina. La intervenció va ser dins de la secció destinada a la FP amb Fabian Mohedano, president executiu de l'Agència de Formació i Qualificació Professionals de Catalunya

La FP va agafant força en els estudis postobligatoris i cada vegada hi ha més alumnes que opten per la formació professional. Ester Garcia va explicar quina formació imparteix el centre i la gran quantitat d'oportunitats laborals que ofereixen aquests estudis, en concret el CFGS de Tècnic/a Superior en Turisme, especialitzat en Enoturisme, de l'Institut FP d'Enoturisme. A més, es va remarcar la importància del contacte amb les empreses ja que participen activament a la formació a la vegada que són tutores d'alumnes en pràctiques.