Inscripcions obertes al curs El producte turístic des de les DO catalanes

01 de setembre de 2023

L'Escola d'Enoturisme de Catalunya engega el nou curs El producte turístic des de les DO catalanes, el qual té l'objectiu de conèixer les 12 Denominacions d'Origen catalanes + Corpinnat, on els participants obtindran un coneixement profund, incloent la seva història, característiques distintives i varietats de raïm que es conreen a cada regió. Tanmateix, podran identificar oportunitats per a la integració dels vins en el producte turístic: s'analitzaran les diverses formes en què els vins de les DO catalanes + Corpinnat poden incorporar-se estratègicament en les experiències turístiques, com ara tastos, visites a cellers i maridatges. S'impulsarà la promoció i comercialització dels vins de Catalunya a través de les tècniques efectives de promoció i màrqueting per augmentar la visibilitat i el reconeixement dels vins de la regió a nivell nacional i internacional. El curs inclourà els tastos de diferents vins inclosos a les Denominacions d'Origen i Corpinnat. Aquesta formació finalitzarà amb una presentació sobre com es poden incorporar els vins del territori en el producte turístic.

Curs 100% subvencionat pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya, impartit pel docent de sommelieria Èric Enguita.

La formació té una durada de 30 hores i es realitzarà els dies 9, 16, 23 i 30 d'octubre; 6, 13, 20 i 27 de novembre; i 4 de desembre 2023, en horari de 16 a 19:30h, de modalitat presencial a l'Escola d'Enoturisme de Catalunya (C/ Amàlia Soler, 29, Vilafranca del Penedès)

Ja es pot realitzar la preinscripció a través D'AQUEST ENLLAÇ