L’alumnat de 2n de l’Institut FP d’Enoturisme presenta els projectes finals

22 de juny de 2023

Aquesta setmana ha tingut lloc a l’Institut FP d’Enoturisme l’acte de presentació dels treballs finals dels alumnes de 2n curs del CFGS Guia, informació i assistència turística, especialitzat en Enoturisme, el qual es titulen com a tècnics superiors en turisme. L’alumnat de l’últim curs acaba la formació de 2 anys amb la presentació d’un projecte final, el qual té com a objectiu que l’estudiant posi en pràctica tots els coneixements adquirits al llarg dels dos cursos per tal de crear la seva pròpia marca. Aquest any han sortit propostes molt interessants i de molta varietat pel que fa al sector turístic i enoturístic.

Els projectes han comprès temes com la creació d’un esdeveniment musical i cultural a un celler; un allotjament turístic; un projecte de creació de sinèrgies entre restauració i pagesia; una ruta històrica entre vinyes; un esdeveniment esportiu a un celler; i la creació d’una activitat enoturística. Alguns d’aquests projectes s’estan treballant perquè es puguin posar en pràctica i els alumnes passin a ser emprenedors.

Les presentacions han comptat amb l’avaluació dels docents de l'Institut FP d'Enoturisme i professionals del sector com a jurat; a més de la direcció i coordinació pedagògica.