Presentació de les cartes de vins de l'alumnat del curs Sommelier Professional

18 de juliol de 2023

Ahir va tenir lloc a l’Escola d’Enoturisme de Catalunya l'últim dia de curs del Sommelier Professional 2022/2023, on l'alumnat de segon curs va presentar les seves propostes de cartes de vins i begudes. Els i les estudiants finalitzen aquesta formació especialitzada de 2 anys amb la presentació d’un projecte final, el qual té com a objectiu que es posi en pràctica tots els coneixements adquirits al llarg dels dos cursos per tal de crear i presentar la seva pròpia carta de vins aplicant tots els elements que hi intervenen.

La sessió va comptar amb la participació d’un jurat format per experts del sector a la vegada que docents d'aquesta formació. Es tracta dels sommeliers César Cánovas i Anna Casabona. Mostrar els coneixements adquirits davant un jurat expert facilita als alumnes una avaluació professional i un assessorament per a la seva millora personal i laboral.