Setena edició de la fira Fem un Tasta Vins

14 de juliol de 2023

El passat dissabte 8 de juliol va tenir lloc a l’Enològica una nova edició del Fem un Tasta Vins, una activitat organitzada pel Postgrau interuniversitari de Gestió d’Empreses Vitivinícoles de la Wine Business School, la Universitat Rovira i Virgili i la Universitat de Vic, el qual ofereix als alumnes una formació completa en el món vitivinícola.

Enguany es va desenvolupar paral·lelament en el marc del Vijazz Vilafranca 2023 i va ser un èxit en participació, acollint més d'una seixantena de participants que van tastar i avaluar tots els vins proposats pels estudiants.

L’activitat Fem un Tasta Vins es va presentar com una fira, on els alumnes, distribuïts per quatre equips, van presentar a tots els assistents els vins creats per ells, implementant les diferents estratègies de màrqueting i comercialització que han estat treballant durant el curs.

Aquesta simulació amb públic real és molt útil a l’hora de valorar i perfeccionar els productes que es van exposar i tanmateix posar-ho en pràctica en una fira real.

L’avaluació per part del consumidor final va ser molt important per al sector i per als alumnes que s'estan formant per la professionalització del mateix. Al finalitzar l'acte es va sortejar entre totes les persones participants diversos lots de productes de cinc cellers cellers: Mestres, Vinya els Vilars, L'apical, Huguet de Can Feixes i Valerna. Podeu conèixer els guanyadors i els lots en aquest enllaç.

VÍDEO DE LA NOTÍCIA DE RTVVILAFRANCA