L'Escola d'Enoturisme assisteix a la 16a Trobada de Dones d’Empresa

17 de juliol de 2023

El passat divendres 14 de juliol va tenir lloc a la Torre del Gall la 16a edició de la Trobada de Dones d'Empresa organitzada per la Federació Empresarial del Gran Penedès. L'Ester Garcia, la directora de l'Escola d'Enoturisme de Catalunya, va assistir com a representació de l'entitat. Es tracta d'un acte on es posa en valor el camí recorregut per les dones empresàries però també reivindicant el que queda per recórrer. El projecte va néixer amb l'objectiu de donar veu a projectes, no creure en limitacions de gènere, pensar en la força de la xarxa o eliminar complexes i fronteres, han estat el leitmotiv de tants anys de feina de persones involucrades. Amb la seva labor s’ha teixit el projecte amb una llarga perspectiva de vida i de nous reptes.

El Premi a la Dona d’Empresa de l’Any 2023 enguany es va donar a totes les dones que en algun moment han format part d’aquest col·lectiu.

Enguany es va comptar amb la convidada d’honor Marina Rossell i l’acte va ser conduït per la periodista Anna Poch.