Jordi Olivella, exalumne de l'Escola d'Enoturisme, condueix una màster class sobre Corpinnat a Itàlia

24 de juliol de 2023

El passat 31 de maig va tenir lloc a l'Hotel Maggior Consiglio, situat a Treviso, Itàlia, un esdeveniment sobre el projecte Corpinnat, organitzat per l'Associació Italiana de Sommeliers. El Jordi Olivella, un exalumne de l'Escola d'Enoturisme i actualment responsable d'enoturisme del celler Torelló, va ser un dels convidats per a presentar l'acte juntament amb dos altres representants: Claudia Nortes, del celler Recaredo, i Andres Ravel, del celler Gramona.

La sessió va comptar amb una primera part sobre la història de Corpinnat, explicada pels 3 representants; juntament amb un tast dels 11 vins, conduït per un sommelier italià expert en escumosos. L'acte va comptar amb 120 assistents, tots sommeliers, i va tenir una durada de 3 hores.

Els vins que es van tastar van ser:

• NADAL – Brut Reserva Original s.a. (2015-2016-2017)
  • GRAMONA – Imperial Brut - 2017
  • DESCREGUT – Fumissola Brut Nature - 2018
  • RECAREDO – Subtil Brut Nature - 2018
  • PARDAS – Hermos Brut Nature - 2019
  • JULIA BERNET – 130 Barraca dels Coscons Brut Nature - 2017
  • LLOPART – Leopardi Brut Nature - 2016
  • MAS CANDÍ – Indomable Brut Nature - 2016
  • SABATÉ i COCA – Josep Coca Brut Nature - 2016
  • HUGUET DE CAN FEIXES – Brut Nature – 2016
  • TORELLÓ – Gran Torellò Brut Nature - 2015

Des de l'Escola d'Enoturisme de Catalunya estem orgullosos de formar professionals i apassionats en l'enoturisme i el món del vi. Aquest èxit ens impulsa a continuar oferint el millor ambient educatiu i les eines necessàries perquè els nostres alumnes aconsegueixin les seves metes i somnis cap a la professionalització en el sector. Sens dubte, la seva experiència a Itàlia serà enriquidora tant per a ell com per l'empresa i establir futures sinèrgies amb el país.