César Cánovas

Sommelier de dos restaurants, un dels deu millors sommeliers del món. Actualment Brand Ambassador de “Vins del Llegat” (ScalaDei, Portal del Montsant, Abadia de Poblet,..)

Sommelier qualificat el 2006 com a millor sommelier d'Espanya i com un dels deu millors del món. Després de molts anys treballant al restaurant familiar «Racó d'en Cesc», actualment lidera l'equip de sommeliers de Monvínic i Fastvínic, juntament amb Isabelle Brunet.

Va començar la seva carrera al restaurant de la seva família «Racó d'en Cesc» a Barcelona, des de 1986. Va seguir el curs de sommeliers de la UAES (Unión de asociaciones Españolas de Sumilleres), a l'Escola d'Hostaleria de Barcelona (1998), i primer de la seva promoció. Va ser adjudant de sommelier al Restaurant El Bulli. Des de 2002 és professor del curs de sommeliers de la UAES a l'escola de turisme i hostaleria CETT. Actualment és sommelier del restaurant Monvínic i el restaurant  Fastvínic (2011). També és formador de sommeliers. Des del 2015 fins 2021 va ser el responsable de la selecció de vins i de creació de continguts per Wine is Social.

Cursos que imparteix: