Tret de sortida del Curs de Presentació de vins i begudes als Wine Bars

02 de juny de 2021

L’Escola d’Enoturisme de Catalunya va engegar ahir el Curs de Presentació de vins i begudes als Wine Bars, amb una gran acollida de participació omplint totes les places.

Aquest projecte té per objectiu impulsar la carta dels Wine Bars com a eina d’aproximació del producte al client. Deguda la situació actual, els cellers i botigues de vins s’han reinventat i han volgut donar un pas endavant en aquest espai social presentant així una nova proposta de fidelització. Es tracta d’un curs que permetrà apropar al client al presentar els seus vins i escumosos, proposant espais a l’aire lliure, generant noves ubicacions pel tast de vins mentre gaudeixen del paisatge i la natura.

La primera sessió va comptar amb la benvinguda d’Ester Garcia, la directora de l’Escola d’Enoturisme; Gerard Domingo, el coordinador pedagògic; i Clara Antúnez, docent que impartirà el curs al llarg d’aquestes sessións. Clara Antúnez és sommelier, nutricionista i és la cofundadora i directora d’experiències a La Gastronòmica (@_lagastronomica), empresa dedicada a donar a conèixer el vi i la gastronomia amb una visió de 360º així com a assessorar d’empreses del món de enogastronòmic. Antúnez tractarà les cartes i presentacions de producte com elements de fidelització de client.

El curs també serà impartit per altres professionals experts en el sector, com Jordi Reixach i Ferran Centelles. Reixach, docent de disseny gràfic a la Universitat de Girona, va intervenir ahir en aquesta primera sessió de manera telemàtica, explicant com crear un storytelling amb ànima. Què tenen les històries que ens atrapen? Com i per què el màrqueting utilitza la tècnica de l’storytelling?

L’última sessió anirà de la mà de Ferran Centelles, en la primera part es tractaran els maridatges i la segona part els alumnes presentaran productes singulars i cartes de Wine Bars. En aquesta darrera sessió tindrem com a convidats allotjaments, empreses de serveis turístics i restaurants que vulguin conèixer de primera mà productes i novetats del sector per a presentar-les o per a poder-les recomanar als seus clients.

Aquesta formació és 100% SUBVENCIONADA pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.