T’interessa el sector turístic i la sommelieria? Estudia el Cicle Formatiu de Grau Superior en Guia Enoturístic de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya

03 de abril de 2017

L’enoturisme s’està convertint, cada vegada més, en una especialització turística que demanda uns coneixements específics i interdisciplinaris per atendre a aquesta tipologia de turistes. En aquest sentit, el Cicle Formatiu de Grau Superior de Guia, informació i assistència turística, especialitzat en Enoturisme de l’Escola d’Enoturisme de Vilafranca del Penedès, et permetrà treballar de manera preferent en el sector de l’enoturisme, però també en qualsevol altra activitat relacionada amb la promoció i el guiatge turístic.

Aquest curs de dos anys inclou el Mòdul de Sommelier, adreçat als professionals de la restauració per adquirir, ampliar o actualitzar coneixements que es podrà convalidar en altres formacions de Formació Professional que el continguin en el seu currículum. D’altra banda, el Mòdul de Coneixedor del vi i el cava de les DO a Catalunya -exclusiu d’aquesta formació-, et permetrà conèixer l’evolució de la viticultura al nostre país, saber diferenciar les Denominacions d’Origen (D.O), entre molts altres aspectes. A més, un cop superat amb èxit aquest darrer mòdul, obtindràs el títol de Coneixedor del vi Català que expedeixen les patronals del sector vitivinícola de Catalunya, ja que, els continguts estan inclosos en el programa d’aquests estudis per garantir el seu assoliment.

Altre aspecte positiu d’aquesta titulació és la seva modalitat dual. A través d’una perfecta combinació entre teoria i pràctica, assoliràs els coneixements necessaris per inserir-te laboralment en aquest sector. Però a més, podràs adquirir part dels aprenentatges directament a l’empresa. A partir del segon curs d’aquest Cicle Formatiu, tindràs l’oportunitat de realitzar 1000 hores de pràctiques a les empreses més rellevants del sector enoturístic o del turisme en general.

En definitiva, el nou Cicle Formatiu de Grau Superior de Guia Enoturístic de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya et permetrà treballar de manera preferent en el sector vitivinícola; però, també en qualsevol altra activitat relacionada amb la promoció i el guiatge turístic. Per tant, aquest doble perfil professional amplia considerablement les teves oportunitats laborals.

Obre les portes del teu futur amb el Cicle Formatiu de Grau Superior de Guia Enoturístic de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya.

El proper mes de maig s’obriran les inscripcions. Informa’t al 93 817 19 95 o enviant un e-mail a: [email protected].