Submergeix-te en una professió de futur amb el CFGS de Guia d'Enoturisme

22 de març de 2018

Passen el dia entre vinyes i cellers, acompanyant a grups de visitants a conèixer els secrets dels vins i caves i organitzant activitats relacionades amb la viticultura. Són els guies enoturístics, una professió a l’alça gràcies als números cada vegada més positius que ens arriben des del món de l’enoturisme. Segons les últimes dades d’ACEVIN, l’Associació Espanyola de Ciutats del Vi, l’any 2016 l’enoturisme va augmentar un 21%, mentre que entre el 2015 i el 2017 la despesa per turista enològic va pujar en 23 €, uns números que revelen el creixent interès dels turistes per aquest sector.

Per a cobrir la demanda de professionals qualificats, l’Escola d’Enoturisme de Catalunya ofereix el primer CFGS de Guia d'Enoturisme, uns estudis que aporten el valor afegit de l’enoturisme per tal d’oferir una formació completa. El cicle compta amb dos mòduls específics en sommelieria i en DO catalanes, amb els que els alumnes podran especialitzar-se en el sector, així com la Formació DUAL, que inclou 1.000 hores de pràctiques remunerades en empreses enoturístiques.

El centre que ho imparteix, l’Escola d’Enoturisme de Catalunya, aposta per l’enoturisme com a element per a potenciar la riquesa del territori i ho fa mitjançant diferents projectes formatius entre els quals s’inclou la formació contínua, els cursos per a aturats i el cicle formatius de grau superior. Una oferta completa per tal d’instruir professionals amb passió pel territori, caràcter multidisciplinari i ganes de treballar de cara al públic. Informa’t i coneix el món de l’enoturisme! Si voleu preinscriure-us al CFGS de Guia Enoturistíc ho podeu fer a través d’aquest enllaç.