Si ets professional del món del turisme o la restauració, inscriu-te als cursos 100% subvencionats

24 de abril de 2018

Treballes en un celler, un restaurant o ets guia turístic? Tots els cursos estan 100% subvencionats i s’imparteixen en cellers i bodegues repartits per tot el territori. Amb una formació d’alta qualitat i docents reconeguts, com Joan Lluís Gómez, sommelier del restaurant Santa Pau de Carme Ruscalleda o David Seijas, antic sommelier al Bulli, els cursos estan enfocats de forma teòrico-pràctica i adaptats a les necessitat i l’experiència dels alumnes.

El primer en començar és el curs en Desenvolupament de productes per a turisme de reunions i MICE (30h). Aquesta formació està dirigida a empreses i professionals del sector turístic que tinguin interès en crear i/o expandir el seu negoci creant productes turístics per a empresa o MICE, i vulguin conèixer els canals idonis per a la seva comercialització. Està impartida per Alícia Estrada,  Professora al Màster OMT d’Alta gestió de destins turístics i Directora de marketing i Innovació a GEBTA. Es farà a l’Escola d’Enoturisme de Catalunya (Vilafranca del Penedès – Alt Penedès) els dies 7, 14, 21, 28 de Maig i 4, 11 de Juny en horari de 9 a 14h. Us hi podeu inscriure aquí.

Pels interessats en millorar els idiomes, s’ofereix el curs en Informació i atenció turística en llengua estrangera: francès (30h), destinat a totes aquelles persones que s’ocupen dels diferents moments de l’atenció turística en el seu negoci i necessitin adquirir eines per a millorar l’atenció al visitant i venda del seu producte en llengua francesa. Sempre amb la visió enoturística. Curs pràctic amb tast de producte. Està impartit per Regine Barbier, docent en CETT-UB en el Grau de Turisme i cal tenir nocions de francès. Té dues edicions, la primera a l’Escola d’Enoturisme de Catalunya (Vilafranca del Penedès – Alt Penedès) els dies 11, 18, 25 de Juny i 2, 9 i 16 de Juliol en horari de 9 a 14h i us hi podeu inscriure aquí, la segona és a Teià (Maresme) els dies 12, 19, 26 de juny i 3, 10 i 17 juliol en horari de 9 a 14h i us hi podeu inscriure aquí.

El següent és el curs Formatges per a restaurants, destinat a professionals de la restauració i empreses. L'objectiu és conèixer la versatilitat del formatge i aplicar aquest producte al negoci, ja sigui a través de plats gastronòmics, a la carta, bufets, tapes, etc. S'oferiran continguts sobre història, tipus de llets, tipus d'elaboracions, l'afinació de formatges, la seva preparació per al consum en bars i restaurants,  elaboracions culinàries amb formatge i maridatge amb vins. El curs també serà pràctic, amb tast de producte així com elaboració de plats. Està impartit per Xerigots, un dels únics espais d’afinat de formatges de Catalunya. Seleccionen formatges artesans de gran qualitat, els conserven, afinen i serveixen al punt òptim de consum a restaurants i botigues. Tenen botiga pròpia a Vilafranca del Penedès i organitzen tastos i activitats a l'obrador i a la botiga. El professor principal serà Roderic Pérez, tècnic d'hosteleria i professor de Serveis de Restauració a l'Escola d'Hosteleria de Sitges. Tindrà dues edicions: la primera al Celler Can Roda (Santa Maria de Martorelles – Vallès Oriental) els dies 8, 15, 22 i 29 de Maig en horari de 9.30 a 13.30. Us hi podeu inscriure aquí. La segona serà al Celler Avgvstvs (El Vendrell – Baix Penedès) els  23 i 30 de Maig, 6 i 13 de Juny en horari de 16.30 a 20.30 i us hi podreu inscriure aquí.

Si tens un bar o un restaurant et proposem formar-te amb David Seijas, l’antic sommelier del Bulli i professor de cursos de Sumilleria a l’ESHOB,  l'escola d'Hostaleria de Girona, a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, al curs Servei de restaurants i bars. En aquest curs podràs adquirir els coneixements i les habilitats necessàries per realitzar la posada a punt del restaurant, bar- cafeteria, i atendre i servir als clients. A més, aprofundirem en la comunicació i la venda en la restauració i l’innovació i qualitat del producte. El curs s’impartirà el 4, 11, 18, 25 de juny, 2 i 9 de juliol al celler Fermí Bohigas a Òdena (Anoia) i us hi podeu inscriure aquí.

Per últim us oferim el curs Eines pel guia turístic, destinat a totes aquelles persones que tenen la funció d’atendre al visitant en el seu negoci. Curs eminentment pràctic on es donaran les eines necessàries per a poder guiar i dinamitzar grups de forma eficaç i per a la seva satisfacció. Sempre a partir d’una visió enoturística. S’abordaran eines per a dirigir tasts. El curs està dirigit per Carles Picazo. Soci fundador i vicepresident del Consell d’Administració de BGB,  Director de Qualitat i Formació de BGB i Guía oficial de Turisme de Catalunya. Serà els dies 18, 25 de juny i 2, 9, 16 i 23 juliol, en horari de 9 a 14 h a Alella (Maresme) i us hi podeu inscriure aquí.