Sessió informativa del CFGS Guia, informació i assistència turística als alumnes de l’Escola Espiells

20 de abril de 2021

L’Institut de FP d’Enoturisme de Catalunya i l’Escola Agrària de Viticultura i Enologia Mercè Rossell i Domènech – Espiells treballen de manera coordinada per oferir una formació professional de qualitat als seus alumnes, amb una visió sectorial coneixedores de la realitat del  territori. L’objectiu compartit dels dos centres és formar professionals del sector que puguin integrar-se en el mateix amb competència i atenent als requisits d’innovació i de necessitats que aquest demanda.

Els seus plans de formació poden configurar una oferta professional complementària, amb l’objectiu de donar-la a conèixer i de presentar opcions de desenvolupament professional als seus alumnes fa uns ans que organitzen visites als centres i presentació dels Cicles i els projectes de formació que s’estan desenvolupant en  cada cas.

Enguany, donada la situació que estem vivint, es va optar per realitzar aquesta doble sessió de presentació als alumnes d’un i l’altre centre on-line el passat dilluns 19 d’abril. En cada cas les direccions dels centres van presentar als alumnes els projectes que s’estan desenvolupant i les diverses opcions que aquests generen.

Ester Garcia, la directora de l’Escola d’Enoturisme, va explicar la sessió informativa del CFGS Guia, informació i assistència turística, especialitzat amb el Perfil Professional d’Enoturisme impartit amb modalitat DUAL amb 1000 hores de pràctiques remunerades als alumnes del CFGS de Viticultura i del CFGS de Màrqueting Enològic de l’Escola Espiells.

Aquesta sessió es va realitzar amb un doble objectiu. Per una banda, l’Institut de FP d’Enoturisme es presentava com a centre per realitzar les pràctiques en el grau de Màrqueting Enològic que ofereix l’Escola Espiells, i per l’altra donar a conèixer altres espais de formació professional per complementar els estudis que ja han realitzat els alumnes a l’escola de Sant Sadurní.

En finalitzar la primera sessió, el director de l’Escola Agrària de Viticultura i Enologia Mercè Rossell i Domènech – Espiells, Pau Martín, va presentar als alumnes de CFGS Guia, informació i assistència turística de l’Institut de FP d’Enoturismes el pla de formació dels dos CFGS del centre:  El CFGS de Vitivinicultura i del CFGS de Màrqueting Enològic.

Les direccions de les dues escoles s’han coordinat per tal de complementar la seva formació amb un cicle que se centra en les elaboracions de vins, el cas de l’Escola Espiells, amb l’altre que enfoca la part enoturística i promoció turística, com és el cas de l’Escola d’Enoturisme.

Segons Ester Garcia, és important que els alumnes “tinguin coneixement  d’espais de formació per tal de millorar el perfil professional i així augmentar les opcions d’inserció al mercat laboral”.

El proper 15 de maig es durà a terme la segona jornada de portes obertes del Cicle formatiu de Grau Superior de Guia, informació i assistència turística, especialitzat en enoturisme.

Enguany, les jornades de portes obertes, tindran un format més reduït per poder garantir el compliment de la normativa de prevenció de la COVID, així que no ho dubtis i reserva la teva plaça. La inscripció és imprescindible per a poder-hi assistir.

INSCRIU-TE A LES JORNADES