Ajuntament de Vilafranca del del Penedès
Coronavirus Covid-19

L’Ajuntament de Vilafranca del Penedès està aplicant un protocol preventiu d’actuació davant l'atual situació de crisi per risc de contagi de coronavirus (Covid-19) entre la població. Mantingueu-vos informats pels canals web i xarxes socials de fonts oficials, com són l'espai web específic de l'Ajuntament: https://www.vilafranca.cat/coronavirus i al canal Cat Salut.

Més informació

Notícia

Resum del 4t WEBINAR: Tu oferta enoturística. Nuevos requerimientos de los consumidores post Covid? Realitzat per Alicia Estrada

22 de maig de 2020

 

Alicia Estrada

Directora de Marketing i innovació de GEBTA (Guild of European Business Travel Agents), sòcia de Vinoturismo (Consultora especialitzada en comercialització d’enoturisme). 

Directora tècnica de desenvolupament del MICE de la” Ruta del vino de La Ribera del Duero” i periodista de vins, autora de la guia anual “Los 100 mejores vinos por menos de 10 euros”.

 

Tu oferta enoturística. Nuevos requerimientos de los consumidores post Covid? CICLE WEBINARIS, 18 de maig de 2020

 

  1. No només s'ha de dir sinó també s'ha de demostrar que es fa de cara a les mesures d'higiene. S'ha d'intentar aconseguir segells i homologacions de sanitat.
  2. S'ha de mirar d'aplicar protocols de l'ICTE o sectorials.
  3. S'ha de transmetre els protocols de seguretat dels proveïdors i no contractar a restaurants com a serveis de càtering. Les empreses de càtering ja venen amb les homologacions corresponents per al seu servei.
  4. Revisar on estan totes les situacions de contacte físic dins del celler que puguin ser digitalitzades per reduir aquestes al mínim possible.
  5. No desenvolupar cap eina en línia des de 0 per a ferla a mida, s'ha de pagar per a adaptar una de les moltes que ja existeixen al nostre sistema.
  6. Els tastos professionals, no són tastos d'enoturisme, ja que estan enfocats més a la part tècnica del vi. És millor fer tastos més emocionals per tal que el turista senti un vincle amb el celler i desenvolupi les seves pròpies experiències vinculades al celler i la visita.
  7. El client ha de participar de manera activa a la visita per tal d'establir aquest vincle més personal i l'experiencia sigui més forta.
  8. Reinvenció del enoturisme. No abaixar els preus que ja estan marcats, sinó donar més pel mateix preu, però molt important no abaixar el preu per a no desprestigiar el sector.
  9. D'ara en endavant, les mesures de sanitat i seguretat seran més estrictes i és poc probable que sigui temporal i hagin arribat per quedar-se

 

Amb els següents hipervincles, accedireu als resums dels WEBINARS: