L’alumnat de 2n de l’Institut FP d’Enoturisme presenta els projectes finals

16 de juny de 2022

Ahir va tenir lloc a l’Institut FP d’Enoturisme l’acte de presentació dels treballs finals dels alumnes de 2n curs del CFGS Guia, informació i assistència turística, especialitzat en Enoturisme, el qual es titulen com a tècnics superiors en turisme. L’alumnat de l’últim curs acaba la formació de 2 anys amb la presentació d’un projecte final, el qual té com a objectiu que l’estudiant posi en pràctica tots els coneixements adquirits al llarg dels dos cursos per tal de crear la seva pròpia marca. Aquest any han sortit propostes molt interessants i de molta varietat pel que fa al sector turístic i enoturístic.

Els projectes han comprès temes com la creació d’una agència de viatges; dos projectes enoturístics de cellers; una consultoria enoturística, una guia d’enoturisme; una activitat esportiva vinculada al món del vi; i la creació de productes turístics i enoturístics concrets, un relacionat amb les festes populars catalanes; un altre relacionat amb l’art, la dansa i el vi i un d’altre vinculat amb la història. Alguns d’aquests projectes s’estan treballant perquè es puguin posar en pràctica i els alumnes passin a ser emprenedors.

Les presentacions han comptat amb l’avaluació dels docents de l'Institut FP d'Enoturisme i professionals del sector com a jurat. Aquests han estat Begoña Fernández, Lluís Tolosa, Èric Enguita i la representació del Centre d’Interpretació Malvasia de Sitges, l’Alba i el Sergio, alumnes i exalumnes de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya. També ha participat la directora del centre Ester Garcia i el coordinador pedagògic Gerard Domingo; i alguns alumnes de primer curs del CFGS.