Programa de ràdio sobre el CFGS a la cadena SER

21 de abril de 2022

El proper dimecres 27 d'abril a les 12h tindrà lloc a l'Escola d'Enoturisme de Catalunya la gravació d'un programa de ràdio de la cadena SER Catalunya. L'acte inclourà tres taules rodones de tertúlia on participaran tots els agents implicats del Cicle Formatiu de Grau Superior de Guia, informació i assistència turística, especialitzat en Enoturisme, on els alumnes es titulen com a Tècnic/a Superior en Turisme.

Les taules rodones es dividiran en tres grups:

• Alumnes i exalumnes: participarà en Sergi Martin (promoció 2018/2020) que va fer les pràctiques en DUAL al CIM a Sitges, on actualment hi està treballant i és el responsable d'enoturisme; Arnau Gea (promoció 2019/2021) que també està estudiant el curs de Sommelier Profesional i treballa en una distribuidora de vins i caves; i la Beatriz Mora (promoció 2020/2022), que està curant el segon curs i està fent les pràctiques en dual a Pere Ventura. A més, estudia el Certificat de Professionalitat de Sommelier.
  • Empreses que participen en les pràctiques que realitzen els alumnes en modalitat dual: la Carlota Roset, responsable d'Enoturisme i Gastronomia de la Família Torres; Alejo Peris, CEO del celler Montrubí; i la Cristina Soler, responsable d'Enoturisme a Llopart i que actualment està cursant Sommelier Professional a l'Escola d'Enoturisme.
  • Docents: Lluís Tolosa, sociòleg i escriptor, especialitzat en el món de l'enoturisme i la divulgació de la cultura del vi; Begoña Fernández, CEO de GoandBe i doctorant en Enoturisme i Sostenibilitat. URV; i Gerard Domingo, cap d'estudis de l'Escola d'Enoturisme i tutor de pràctiques i projectes.

L'acte serà moderat per Carles Gala, comunicador audiovisual especialitzat en màrqueting; i CEO de l'agència de comunicació estratègica Gala Media.

Aquest esdeveniment obre les portes al públic per a qui tingui interès en fer d'oient. En finalitzar l'acte, tots els participants podran fer una copa de vi de la DO Penedès.

Us convidem a la gravació de l'acte, si us interessa assistir-hi, heu de fer la inscripció mitjançant aquest formulari.