Curs al Priorat. Desenvolupament de producte turístic i enoturístic

14 de març de 2022

INSCRIPCIONS TANCADES

L'Escola d'Enoturisme de Catalunya juntament amb Priorat Enoturisme presenten el curs de Desenvolupament de producte turístic i enoturístic. Es tracta d'un curs eminentment pràctic que ha de permetre, a partir de la reflexió estratègica que ens proporcionen les eines del màrqueting, dissenyar un producte turístic implementant les eines de la gamificació com a estratègia per a generar major interès i satisfacció en els clients. L’alumnat serà capaç de crear productes i/o serveis turístics atenent a les característiques territorials i variables socioeconòmiques. El disseny del producte inclourà tota la reflexió necessària per a la creació d’un producte que inclogui els protocols de seguretat post covid. El curs conclourà amb una presentació del producte dissenyat, que haurà de quedar a punt per a la seva posada en pràctica.

Contingut del curs.

Es tracta d’una formació 100% SUBVENCIONADA pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya. La durada del curs serà de 30h i es durà a terme els dies 9, 16, 23, 30 maig, 13 i 20 juny de 9 a 14h. La modalitat serà semi-presencial, amb cinc classes online i una sessió presencial (la primera) a l'Arxiu Comarcal del Priorat - Ajuntament de Falset (Carrer de Bonaventura Pascó, s/n).

El curs està destinat a treballadors en actiu, en ERTO, ERO, autònoms i es reservarà un 30% de les places destinades a persones desocupades. El públic objectiu són cellers, restaurants, allotjaments i agències turístiques que formin part de l'Associació Priorat Enoturisme (DOQ Priorat i DO Montsant).

PLACES LIMITADES. No es formalitzarà la plaça fins que l'alumne/a no presenti la documentació requerida després de fer la preinscripció.

Sobre la docent

Eva Linares. CEO de Vogantis, consultoria estratègica en turisme, oci i hostaleria. Experta en màrqueting digital, és formadora en emprenedoria, creació de producte, disseny de viatges eno-gastronòmics, planificació d’empreses turístiques, vendes i màrqueting internacional. Va dirigir durant 16 anys l'empresa Ocio Vital precursora a Espanya i referent de viatges i esdeveniments gastronòmics i enològics.

Descarrega la fitxa del curs.