Presentació de les cartes de vins i begudes del CP de Sommelier de l’Escola d’Enoturisme

29 de setembre de 2021

Ahir va tenir lloc a l’Escola d’Enoturisme de Catalunya la sessió final del Certificat de Professionalitat de Sommelier, on l’alumnat va presentar les seves propostes de cartes de vins i begudes mostrant un alt nivell de competència. Aquest acte representa per als alumnes la possibilitat de mostrar els aprenentatges assolits, prèvia a la realització de les pràctiques en centres de treball.

La sessió va comptar amb la participació d’un jurat format per experts del sector de la gastronomia i l’hostaleria. Aquests van ser: Ivan Batlle, del restaurant Casa Joan de Vilafranca del Penedès; Joan Raventós, del restaurant La Posada de Sant Pere Molanta; i Isaac Arnabat, del restaurant El Convent de Vilafranca del Penedès. Mostrar els coneixements adquirits davant un jurat expert facilita als alumnes una avaluació professional i un assessorament per a la seva millora personal i laboral. L’acte va ser conduït pel docent del mòdul, Èric Enguita.

Durant el proper mes d’octubre, l’alumnat realitzarà les 80 hores de pràctiques que conté el curs en diferents empreses del sector. L’Escola d’Enoturisme de Catalunya és un centre reconegut pel Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya i per l’Associació Catalana de Sommeliers, per a impartir el Certificat de Professionalitat de Sommelier, de 740 hores de durada. Enguany és la sisena edició realitzant-se en el programa de Formació d’oferta en àrees prioritàries Formació d’oferta en àrees prioritàries FOAP, i que compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya i el Fons Social Europeu.