Maridatge de qualitat en el curs de Sommelier Professional amb Ferran Centelles

01 de juliol de 2021

El passat dimarts 29 de juny en el curs de Sommelier Professional que imparteix l’Escola d’Enoturisme de Catalunya es va realitzar una sessió de maridatges conduïda per Ferran Centelles. Després d’una gran jornada pel matí amb el sommelier en el curs de Presentació de vins i begudes als Wine Bars, Centelles també va impartir una classe al curs de Sommelier Professional.

El tast va comptar amb cinc vins triats pel sommelier acompanyats de plats de menjars elaborats, amb l’objectiu de descobrir diferents contrastos de sabors i aromes.

Els vins van ser:

• Cuando el río suena. Virgen de la Asunción. DO Ribera del Duero.
  • Ruby 601. Quinta de la Rosa. DO Oporto.
  • Von Winning Deidesheimer Riesling. DOP Pfalz.
  • Casanova. DO Ribeiro.
  • Finca La Garriga Samsó. Perelada. DO Empordà.

Aquests vins els van acompanyar amb un formatge blau, un micuit, una cassoleta de mandonguilles, un pastís de xocolata amb sípia, un plat d’espècies i gingebre fresc i un plat amb llimona i sucre.

La sessió va ser la penúltima abans de la pausa estiuenca del curs. La setmana vinent es clourà amb una classe impartida per l’Associació de cellers de Corpinnat i en Ramon Francàs.

Els alumnes han treballat al llarg del curs totes les DO de Catalunya i  a partir de l’octubre continuaran amb les DO d’Espanya i les internacionals.