L'Escola d'Enoturisme presenta el curs Sumilleria i maridatge

06 de octubre de 2021

PLACES EXHAURIDES

L’Escola d’Enoturisme de Catalunya presenta el nou curs “Sumilleria i maridatge, els ingredients de la innovació”. Es tracta d’una nova proposta que anirà més enllà dels elements bàsics del maridatge, elements que s’han de tenir en compte per la generació d’experiències i que tenen a veure amb la part més emocional i sensitiva. S’incorporaran ingredients de la innovació en el maridatge per apropar-lo a una experiència més personal i emocional, incidint especialment en la música i els maridatges.

El curs serà impartit per la Clara Antúnez, sommelier, nutricionista i cofundadora i directora d’experiències a La Gastronòmica, empresa dedicada a donar a conèixer el vi i la gastronomia amb una visió de 360º així com a assessorar d’empreses del món de enogastronòmic.

El tercer dia de la formació comptarem amb la Núria Beltrán, violoncel·lista i docent a l’Escola Municipal de Música Maria Dolors Calvet, on impartirà una sessió pedagògica on maridarem la música amb el vi.

Continguts

• Què és el maridatge? El concepte, ingredients i atuells per a promoure una diferenciació positiva en el client.
  • Reflexió introspectiva de les pròpies empreses. Què estem fent? Maridatges disruptius. Posem consciència als maridatges.
  • La música com a element singular. Maridatge musical amb la col·laboració de l’Escola de Música de Vilafranca.
  • Creativitat en les propostes. Presentació de nous productes.

La durada del curs serà de 20 hores i es durà a terme els dies 27 d’octubre, 3, 10 i 17 de novembre en horari de 9 a 14h, de modalitat presencial a la seu de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya, a Vilafranca del Penedès.

El curs està destinat a treballadors en actiu, ERTO, ERO, autònoms i es reservarà un 30% de les places destinades a persones desocupades (la plaça serà confirmada en ordre d'arribada de la documentació requerida).

Es tracta d’una formació 100% SUBVENCIONADA pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.

Inscripcions TANCADES. PLACES EXHAURIDES