L’Escola d’Enoturisme presenta el curs "Reactivació i innovació del sector turístic post-COVID19"

10 de juny de 2021

INSCRIU-TE AL CURS

L'Escola d'Enoturisme de Catalunya engega un nou curs que té per objectiu cobrir la necessitat de reactivar l'activitat turística després de la crisi de la covid-19. El turisme ha esdevingut amb els anys un dels pilars de la nostra economia. La situació de tancament i la impossibilitat de crear activitat turística ha disminuït l’acció empresarial en aquest sector, però la seva reactivació és una necessitat vinculada als plans de millora que permetin reobertures amb noves propostes. Es tracta d’un curs que permetrà proporcionar a l'empresa tots els suports possibles i eines de reactivació per tal de crear un projecte subvencionable.

Objectius del curs

• Conèixer la situació actual del sector i les previsions de futur a curt i mig terminis.
  • Identificar propostes de millora de les empreses amb opcions de transformar-se en projectes subvencionables.
  • Analitzar les possibles línies de finançament per a petites i mitjanes empreses amb activitats turístiques i enoturístiques.
  • Realitzar un prototip de projecte subvencionable relacionat amb les línies de reactivació del sector turístic i conèixer les opcions de com es pot presentar i gestionar.

La durada del curs serà de 10 hores repartides en 3 dies, de modalitat ONLINE, a l'Espai Zoom de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya.

Dates: 29 de juny de 9:00 a 13:00; 6 i 13 de juliol de 9:00 a 12:00.

La metodologia serà pràctica i aplicada. A partir de les exposicions del docent i dels ponents convidats, l'objectiu és construir un mapa de criteris de propostes subvencionables, valorant les opcions a cada empresa i acabar prototipant una proposta de millora que pugui esdevenir un projecte subvencionable preparat per aplicar a les línies de subvenció per a la recuperació turística.

Destinat a* treballadors en actiu, en ERTE, ERTO, autònoms i 30% de les places destinades a persones desocupades. El curs està preferentment orientat a empreses que desenvolupin activitats turístiques entre les seves línies de negoci.

*Les persones amb contracte dins l'administració pública estan exemptes de participar en el curs, atenent a la normativa de la convocatòria.

Inscripcions

Places limitades a 30 persones. Inscripcions fins el 28 de juny o fins exhaurir les places.

INSCRIU-TE AQUÍ

Docent

Èric Enguita. CEO Art Cava i Celler Can Batlle. Expert en màrqueting i innovació aplicada al sector.

Ponents convidats al curs

Damià Serrano. Marketing experience and Research Director de l’Agència Catalana de Turisme. 29 juny.

Cristina Ubach. Consultora especialitzada en finançament públic nacional i internacional per al desenvolupament de projectes I + D + IT, d’inversió industrial i/o coneixement empresarial, amb més de 30 anys d’experiència en el sector. 6 juliol.

Xavier Domènech. CEO TopWine Experience – Slow&Cheerful Wine Tourism. Expert en gammifiació aplicada al sector turístic. 13 juliol.

Coneix el temari del curs

Formació 100% subvencionada pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.