L'Escola d'Enoturisme presenta el curs Promoció turística, especialitzat en vendes

03 de setembre de 2021

Totes les persones interessants, podran assistir a la reunió informativa que tindrà lloc a l'Escola d'Enoturisme el proper dijous 16 de setembre 2021 a les 10h. Per confirmar assistència s'ha d'enviar un correu electrònic a [email protected].

L'Escola d'Enoturisme de Catalunya ha llançat el nou curs "Promoció turística local i atenció al visitant, especialitzat en venda de productes i serveis turístics", el qual té per objectiu millorar la qualificació professional i afavorir la capacitat d’inserció dels alumnes en el mercat laboral en un sector econòmic prioritari com és el turisme o l'enoturisme.

Es tracta d'un Certificat de Professionalitat de doble titulació. Això vol dir que un cop finalitzat, l’alumnat haurà adquirit dos Certificats de Professionalitat de Nivell 3 de:

• Promoció turística local i atenció al visitant.
  • Venda de productes i serveis turístics.

En aquest curs, l’alumnat participant adquirirà les competències necessàries per a desenvolupar el seu perfil professional i així poder realitzar les següents funcions: promocionar i comercialitzar destinacions turístiques locals; gestionar serveis d'informació turística i l’atenció al visitant; crear, comercialitzar i gestionar productes i serveis turístics de l'entorn local, fent servir, en cas que sigui necessari, la llengua anglesa; i gestionar el departament o la unitat corresponent d’una agència de viatges o entitat equivalent, desenvolupant-ne la gestió econòmica i administrativa. Tanmateix, el curs ofereix, de forma transversal, els continguts per adquirir un coneixement i una especialització dins del sector de l’enoturisme.

El curs s'iniciarà el proper 1 d'octubre i té una durada total de 1150 hores. La part teòrica serà de 910 hores repartides dins d’un curs lectiu, organitzat d’octubre 2021 a mitjans de juny 2022, en horari de 8 a 14h de dilluns a divendres de manera presencial. Des de mitjans de juny fins finals de juliol es realitzaran les 240 hores restants de pràctiques professionals a les principals entitats turístiques, per tal d’implementar els coneixements assolits i així entrar en contacte amb la realitat del sector.

Aquest curs està dirigit prioritàriament a totes aquelles persones treballadores en actiu, o bé que estiguin en ERTO o en ERO i que tinguin interès en inserir-se professionalment en el sector del turisme o de l’enoturisme. També hi haurà un percentatge de places que podran ser ocupades per a persones Demandants d’Ocupació (DONO) en situació d'atur.

El curs està 100% subvencionat pel CONSORCI DE LA FORMACIÓ CONTÍNUA DE CATALUNYA.

Totes les persones interessades ja poden realitzar la inscripció a través d'aquest formulari o enviant un correu electrònic a [email protected]

Trobareu més informació en aquest enllaç.