L'Escola d'Enoturisme presenta el curs de Desenvolupament de producte turístic

21 de abril de 2022

PREINSCRIPCIONS OBERTES. OMPLE EL FORMULARI AQUÍ

L'Escola d'Enoturisme de Catalunya us proposa poder participar al curs de Desenvolupament de producte turístic i enoturístic amb l’objectiu de generar noves propostes.

Es tracta d'una formació eminentment pràctica que ha de permetre, a partir de la reflexió estratègica que ens proporcionen les eines del màrqueting, dissenyar un producte turístic implementant les eines de la gamificació com a estratègia per a generar major interès i satisfacció en els clients. L’alumnat serà capaç de crear productes i/o serveis turístics atenent a les característiques territorials i variables socioeconòmiques. El disseny del producte inclourà tota la reflexió necessària per a la creació d’un producte que inclogui els protocols de seguretat post covid. El curs conclourà amb una presentació del producte dissenyat, que haurà de quedar a punt per a la seva posada en pràctica.

Clica aquí per conèixer el contingut

Aquesta formació és 100% subvencionada pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.

El curs, de 30 hores de durada, es realitzarà els dies 4, 10, 17, 24, 31 maig i 8 juny de 9 a 14:10h. El dia 10 de maig serà online de 16 a 20:10h. La modalitat serà presencial a l’Escola d'Enoturisme de Catalunya, al C/Amàlia Soler 29, 08720 de Vilafranca del Penedès., EXCEPTE el dia 10 de maig que serà de modalitat ONLINE.

El curs va destinat a treballadors en actiu, en ERTO, ERO, autònoms i 30% de les places per a persones desocupades. Públic objectiu: cellers, restaurants, allotjaments i agents turístics.

Docents:

EVA LINARES.

CEO de Vogantis, consultoria estratègica en turisme, oci i hostaleria. Experta en màrqueting digital, emprenedoria, creació de producte, disseny de viatges eno-gastronòmics, planificació d’empreses turístiques, vendes i màrqueting internacional.

JOSÉ ANTONIO DONAIRE.

Doctor en Geografia, professor de la Facultat de Turisme i recercador a l'INSETUR. Tractarà sobre les noves tendències turístiques, el turisme a Europa, la realitat turística i la seva visió en el futur. Temes d'innovació turística per idear propostes noves.

ZAIDA SEMPRUN.

Directora d'Alkima, consultoria en turisme enogastronòmic. Coordinadora International Wine Tourism Think Tank i assessora d'enoturisme a la Comissió Enoturisme Institut del Cava. Tractarà sobre productes enoturístics que hi ha arreu del món que destaquen per la seva innovació.

Inscripcions:

Per realitzar la preinscripció s'ha d'omplir aquest formulari.

Aquesta preinscripció no implica la formalització de la participació en el curs, ja que s'haurà d'omplir la documentació requerida, que us enviarem quan un cop feta la preinscripció. Un cop omplert el document, us informarem si esteu dins del curs o no en funció de les places sol·licitades i el perfil de l'interessat/da.