LEscola d’Enoturisme participa a fires i congressos d'enoturisme

27 de març de 2023

Dijous i divendres de la setmana passada van realitzar-se diferents esdeveniments relacionats amb el turisme i l’enoturisme i la seva formació.

Tant dijous com divendres van celebrar-se en paral·lel la Fira Zona Educació de Vilanova i la Geltrú, on l’Institut FP d’Enoturisme comptava amb un estand per informar de l’oferta formativa del centre, concretament el Cicle Formatiu de Grau Superior de Guia, informació i assistència turística, especialitzat en Enoturisme, i els diferents Certificats de Professionalitat subvencionats. I a la vegada el congrés internacional d’enoturisme IWINETC a Tarragona, on van realitzar-se diferents conferències relacionades amb el vi, el turisme i la gastronomia, i sobre com s’aplica dins d’aquests sectors la intel·ligència artificial, el posicionament de marca, el públic objectiu, la comunicació, el servei i la sostenibilitat.

Els dies 21, 22 i 23 de març es va celebrar la tercera edició del Saló dels Oficis al Castell de Sant Ferran de Figueres, un esdeveniment que engloba entitats públiques i privades, centres educatius, estudiants i famílies de l’Alt Empordà amb la finalitat de promoure i donar a conèixer els Oficis i la Formació Professional de la comarca a tots aquells alumnes que es troben en situació d’haver d’orientar el seu futur vocacional i professional. L’Escola d’Enoturisme va assistir-hi dijous per conèixer aquest format de fira i poder col·laborar amb la implementació d’aquest nou format en el territori penedesenc.

Divendres els alumnes del CP Venda de productes i serveis turístics i el primer curs del CFGS van assistir a la Fira B-Travel. Es tracta de l'esdeveniment firal més gran d'Espanya destinat al públic viatger final on es troben les principals agències de viatges, hotels, operadors de creuers, companyies de transport i empreses de serveis turístics.