Coronavirus Covid-19

L’Ajuntament de Vilafranca del Penedès està aplicant un protocol preventiu d’actuació davant l'atual situació de crisi per risc de contagi de coronavirus (Covid-19) entre la població. Mantingueu-vos informats pels canals web i xarxes socials de fonts oficials, com són l'espai web específic de l'Ajuntament: https://www.vilafranca.cat/coronavirus i al canal Cat Salut.

L’Escola d’Enoturisme de Catalunya inaugura el blog “Protagonistes de l’Enoturisme”

23 de abril de 2021

El portal anirà a càrrec dels alumnes del Cicle Formatiu Grau Superior de Guia, informació i assistència turística, especialitzat en enoturisme.

L’Escola d’Enoturisme de Catalunya posa en marxa el blog “Protagonistes de l’Enoturisme”, un espai on els alumnes del CFGS de l’Institut FP d’Enoturisme exposaran projectes i propostes enoturístiques.

Aquesta idea, dissenyada per l’Escola d’Enoturisme, formarà part de l’assignatura Màrqueting Turístic del professor Lluís Tolosa. Té com a objectiu ser un altaveu per donar a conèixer els projectes d’enoturisme relacionats amb el sector, ja siguin cellers, restaurants, botigues o allotjaments. D’aquesta manera el lector podrà gaudir i redescobrir el territori enoturístic i els seus productes.

Els texts aniran supervisats per un expert gràcies a la col·laboració del professor Lluís Tolosa, sociòleg i escriptor, especialitzat en el món de l'enoturisme i la divulgació de la cultura del vi. Cada 10 dies es publicarà una nova entrada escrita per un alumne diferent.

Per acabar, volem desitjar-vos una bona diada de Sant Jordi. Hem aprofitat aquest dia tan especial, per donar el tret de sortida del blog, amb la presentació de la directora de l’Escola d’Enoturisme, Ester Garcia.

Podeu consultar el blog a través d’aquest ENLLAÇ o a l’apartat “Blog” del web de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya www.escolaenoturisme.vilafranca.cat.