L’Escola d’Enoturisme assisteix als premis d’Enoturisme de Catalunya 2018

06 de juliol de 2018

Com cada any el món vitivinícola català es reuneix per celebrar una diada on conèixer els premiats amb el millor projecte enoturístic de l’any i celebrar la 4ta nit de l’Enoturisme de Catalunya. En representació de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya va acudir-hi la seva directora, Esther Garcia.

Aquest any els projectes premiats han estat el celler Abadal de la DO Pla del Bages, per la “ la seva tasca dinamitzadora del territori, vinculant-se amb la població i empreses locals”, a la Cuina de l’Empordanet pel “compromís dels 20 restaurants que composen aquest col·lectiu amb el territori i la població local” i a l’empresa Sapienstravel-Viemocions per “esdevenir una de les empreses pioneres en la comercialització de l’enoturisme a Catalunya, amb activitats singulars i exclusives en diferents territoris vitivinícoles del territori”.

Tal i com expliquen des de l’organització “els objectius d’aquests premis són reconèixer les millors iniciatives enoturístiques del territori i ser un estímul perquè les empreses vetllin per la qualitat, sostenibilitat i especialització del seu producte”. Per això es busca que les  empreses premiades contribueixin, amb la seva exemplaritat professional i la seva cooperació, als interessos del sector enoturístic català i al posicionament, la innovació i la millora de la qualitat i la competitivitat nacional i internacional de l'enoturisme.

L’acte va estar organitzat pel Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i va tenir lloc al Castell del Remei, situat a Lleida.