L’Escola d’Enoturisme acull una tertúlia sobre el valor del paisatge vitivinícola

20 de novembre de 2018

Quin valor té el paisatge vitivinícola? Com podem interpretar la paraula valor? L’Escola d’Enoturisme de Catalunya acull la tertúlia ‘Té valor el paisatge?’, que tindrà lloc a l’auditori del centre el proper dimarts 27 de novembre a partir de les 18.30h.

Dirigida per la paisatgista i investigadora EIREST Paris1 Pantheón Sorbonne Soazig Darnay, la tertúlia comptarà amb la participació de Mercè Jané (El Garrofer)Montse Julià (Biblioteca de Gelida)Cristina Romero (Sibarum Càtering) i Maria Rovira (Unió de Pagesos). Pere Sala, director de l’Observatori del Paisatge de Catalunya, obrirà l’acte, que també comptarà amb el suport Ester Garcia, directora de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya.

Es tracta d’un esdeveniment que s’emmarca dins del programa d’activitats intercongressuals del Centre d’Estudis del Paisatge Vitivinícola (CEPVI). Després que, en una primera taula, es va analitzar l’enoturisme com a eina de protecció del paisatge vitivinícola, en aquesta ocasió, el debat se centrarà en el valor del paisatge des de diferents vessants: des de la gestió ecològica del territori fins a l’ús turístic o agrícola. En la tertúlia s’obrirà el debat sobre el valor o els diferents valors que té un mateix paisatge i, sobretot, com interpretem la paraula valor i els matisos que hi ha en cada punt de vista.