Per la tardor, forma’t amb els cursos 100% subvencionats de l’Escola d’Enoturisme

18 de juny de 2018

Per la nova estació podreu unir-vos a formacions inèdites i a d’altres que inicien noves edicions.

Curs de Sumilleria i maridatge: Curs dissenyat per a professional del sector enoturístic i del sector restauració que tinguin interès en aprofundir en la tècnica de maridatge del seu producte per a poder oferir un producte propi i de qualitat, que doti d’identitat i nous atractius el seu negoci. Està impartit per Joan Lluís Gómez, sommelier del restaurant Sant Pau de Carme Ruscalleda.  La propera edició es farà en anglès al celler Avgvstvs, a El Vendrell - Baix Penedès, els dies 18, 25 d'Octubre i 8, 15 i 22 de Novembre en horari de 10h a 14h. Us hi podeu inscriure aquí.

- Informació i atenció turística en llengua estrangera anglès: Destinat a totes aquelles persones que s’ocupen dels diferents moments de l’atenció turística en el seu negoci i necessitin adquirir eines per a millorar l’atenció al visitant i venda del seu producte en llengua anglesa. Sempre amb la visió enoturística, pel que s’han de tenir coneixements de la llengua. Curs pràctic amb tast de producte. Està impartit per Andrew Ashurst, wine set Level III. La primera edició es farà a Tiana, Maresme, els dies 3, 10, 17, 24 i 31 octubre i 7 novembre, l’horari és de 9 a 14h i us podeu inscriure aquí. També podeu inscriure-us a l’edició del Celler Oller del Mas, a Manresa al Bages, els dies  8, 22, 29 d'octubre, 5,12 i 19 de novembre i al que us podeu inscriure aquí.

- Informació i atenció turística en llengua estrangera alemany:  Destinat a totes aquelles persones que s’ocupen dels diferents moments de l’atenció turística en el seu negoci i necessitin adquirir eines per a millorar l’atenció al visitant i venda del seu producte en llengua alemanya. Sempre amb la visió enoturística, pel que s’han de tenir coneixements de la llengua. Curs pràctic amb tast de producte. El curs l’impartirà Ingrid Wrage, guia enoturística de Torres, Miquel Jané, Vilarnau i Nadal. Es farà al Celler Avgvstvs, a El Vendrell al Baix Penedès, els dies 17, 24 d’Octubre i 7, 14, 21 i 28 de Novembre en horari de 9h a 14h i us hi podeu inscriure aquí.

- Servei en restaurants i bars: Curs que s’enfoca a tots els aspectes del servei en un restaurant adoptant una visió de coherència entre el producte alimentari, els vins, el servei i la forma de gestionar-ho. Com seleccionar les millors copes de vi per al meu restaurant. Com seleccionar els vins per a la meva carta, com presentar-los i servir-los. Maridatges i servei. Curs pràctic amb tast de producte. Impartit per David Seijas, antic sommelier d’El Bulli. Se’n faran dues edicions, la primera a l’Escola d’Enoturisme de Catalunya, a Vilafranca del Penedès, els dies 1, 8, 15, 29 d’Octubre i 5, 12 i 19 de Novembre de 9 a 14h i us hi podeu inscriure aquí. El segon és al Celler de Can Roda, a Santa Maria de Martorelles al Vallès Oriental, els dies 1, 8, 15, 29 d’Octubre i 5 , 12, 19 i 26 de novembre de 16 a 20h i us hi podeu inscriure aquí.

- Cocteleria: Pensat per a aquells professionals i empreses que tinguin la inquietud d’adquirir eines per a realitzar còctels a partir de vins i caves i així poder apropar aquest producte a un nou públic. Curs eminentment pràctic on es podrà comptar amb l’expertesa d’un mestre cocteler. Impartits per Eduard Campos, co-fundador d’Emotional Gastronomy. La primera edició serà a Teià, al Maresme, els dies 18, 25 d'Octubre, 8, 15, 22 de Novembre en horari de 10 a 14h i us hi podeu inscriure aquí. La segona edició serà a l’Escola d’Enoturisme, a Vilafranca del Penedès, els dies 17, 24 d'Octubre, 7, 14, 21 de novembre en horari de 10 a 14h i us hi podeu inscriure aquí.

- Processos de gestió de la qualitat en hosteleria i turisme: Dirigit als professionals que s’ocupen, dins les seves funcions, de vetllar pels processos de qualitat en cada un dels processos del seu restaurant, hotel, hostal i com avaluar-los per a implantar la millora continua com a política clau de desenvolupament del seu negoci. S’impartirà a l’Escola d’Enoturisme els dies 25 de Setembre, 2, 9, 16, 23, 30 d’Octubre i 6, 13, 20, 27 de Novembre en horari de 9 a 14h. Us hi podeu inscriure aquí.