Inscriu-te al Curs en Promoció turística local de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya, una formació vinculada al sector professional del turisme

06 de març de 2017

[Guia enoturístic]

L’Escola d’Enoturisme de Catalunya t’ofereix el curs en Promoció turística local i atenció al visitant, una formació ocupacional, eminentment pràctica i vinculada directament amb el sector professional dels serveis turístics. Les classes es porten a terme a Vilafranca del Penedès a l’edifici d’ocupació i formació de la Fassina, en horari de matins de 9 a 15 h. El curs s’estructura en dos mòduls: el teòric i el pràctic (120 h) i té una durada total de 710 h.

A través d’assignatures com: Informació turística (180 hores), Organització del servei d'informació turística local (90 h), Gestió de la informació i documentació turística local (60 h), Informació i atenció al visitant (30 h), Productes i serveis turístics locals (180 h), Disseny de productes i serveis turístics locals (90 h), Promoció i comercialització de productes i serveis turístics locals (90 h), Gestió d'unitats d'informació i distribució turístiques (120 h), entre d’altres; assoliràs els coneixements necessaris per aprendre a desenvolupar les tasques relacionades amb la promoció turística i l’atenció al visitant, tant en ens públics com publico-privats.

Així doncs, un cop finalitzis aquest curs, podràs desenvolupar les teves funcions d’informació i assessorament als usuaris, principalment en centres de visitants, oficines municipals d'informació turística, oficines de congressos, patronats, consorcis o qualsevol altre ens públic, local o autonòmic. També, col·laboraràs en activitats de planificació, creació de producte i promocions turístiques i gestionaràs unitats d'informació i distribució turístiques.

A més, aquest curs també disposa d’un mòdul de pràctiques professionals a les principals entitats turístiques, perquè implementis els coneixements assolits i entris en contacte amb la realitat del sector. Aquest pràcticum té una durada total de 120 hores i les faràs del 18 de juliol al 14 d’agost.

Aposta per un perfil professional en alça. Inscriu-te al curs en Promoció turística local i atenció al visitant de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya. Places limitades (màxim 15 places).

Dades d’interès:

Curs en Promoció turística local i atenció al visitant

Durada: 710 h

Horari: de 9 h a 15 h