Història, relats i vins al Penedès, nou curs 100% subvencionat

23 de gener de 2023

L'Escola d'Enoturisme de Catalunya presenta una nova formació 100% subvencionada, dins del programa de formació contínua.

Es tracta del curs "Història, relats i vins al Penedès", el qual tractarà sobre la trajectòria històrica de la vinya i el vi al territori penedesenc. Un relat de caire narratiu serà el fil conductor de cada sessió. Les explicacions historiogràfiques estaran acompanyades d'un tast de vi. Es visitaran espais museístics del Penedès que mostren la vinya i el vi des d'una vessant cultural: Font de la Canya, Centre Interpretació del Cava, MAC Olèrdola, Vinseum i Centre Interpretació de la Malvasia. Les sessions també comptaran amb la col·laboració d’experts del sector, investigadors consolidats i historiadors. També representants de projectes de recuperació de la memòria històrica al voltant de la vinya i del vi.

La durada serà de 30 hores i s'iniciarà el 8 de març. Es farà tots els dimecres (8, 15, 22 i 29 de març, 12, 19 i 26 d'abril i 3 de maig) en horari de 17 a 20h. Les sessions tindran lloc a l'Escola d'Enoturisme de Catalunya, a Vilafranca del Penedès, però hi haurà sortides a espais museístics del territori.

La formació serà a càrrec d'Alba Gràcia, llicenciada en Història, postgrau en Gestió d’esdeveniments culturals.

Més informació i inscripcions en aquest enllaç.