Guanyadors de "El Gran maridatge"

18 de novembre de 2020

Del 9 al 15 de Novembre s'ha celebrat la Setmana del Vi Català , amb l'objectiu de donar a conèixer i promocionar els vins de Catalunya arreu del territori. És la festa anual dels vins catalans, un esdeveniment que agrupa tot un conjunt d’activitats per tot el territori català amb un gran objectiu comú: oferir un tast de la immensa varietat i riquesa del sector.

Des de l'Escola d'Enoturisme de Catalunya i hi hem pres part proposant el Joc de "El Gran Maridatge". En el joc hi han participat més de 40 persones, provant d'escollir el millor vi per a maridar un menú degustació de 5 plats.

Els premis consistien en la visita enoturística a un celler, el qual s'hi hi hem pogut  trobar un dels seus vins dins del joc. En total, doncs, teniem 7 premis i 7 han estat les persones que han encertat els 5 vins del joc.

Enhorabona! Aquests són els vostres premis! Ens posarem en contacte amb vosaltres per a fer-vos arribar el vostre val regal

new_logo_vilarnau_barcelona_white_logo_shadow.png

Vilarnau