Forma’t amb el curs en Informació i Atenció turística en francès 100% subvencionat

23 de abril de 2018

Escola d'Enoturisme Inscriu-te!

Can Llaurador: Inscriu-te!

Amb gairebé 4,5 milions de turistes l’any 2017, França és el país que més turistes estrangers envia a Catalunya, doblant al Regne Unit d’on provenen 2,1 milions de turistes. Pel seu important volum, l’atenció turística al visitant francès esdevé importantíssima per la nostra empresa: dominar la llengua és garantia d’èxit per triomfar amb el nostre negoci turístic.

L’Escola d’Enoturisme de Catalunya vol contribuir a fer que les empreses professionalitzin el seu servei al turista francès, per això ofereix el curs en Informació i atenció turística en llengua estrangera: francès (30 h), destinat a totes aquelles persones que s’ocupen dels diferents moments de l’atenció turística en el seu negoci i necessitin adquirir eines per a millorar l’atenció al visitant i venda del seu producte en llengua francesa, amb un especial interès pel món enoturístic.

El curs està 100% subvencionat i destinat a professionals del món del turisme i l’enoturisme. Durant la formació es faran classes pràctiques amb tast de producte per tal d’adquirir confiança per enfrontar les situacions reals amb els turistes. És important que els alumnes comptin amb nocions de francès. El curs està impartit per Regine Barbier, docent en CETT-UB en el Grau de Turisme.

Us hi podeu inscriure en qualsevol de les dues edicions. La primera a l’Escola d’Enoturisme de Catalunya (Vilafranca del Penedès – Alt Penedès) els dies 11, 18, 25 de Juny i 2, 9 i 16 de Juliol en horari de 9 a 14 h i us hi podeu inscriure aquí. La segona és a la biblioteca de Can Llaurador a Teià (Maresme) els dies 12, 19, 26 de juny i 3, 10 i 17 juliol en horari de 9 a 14 h i us hi podeu inscriure aquí. Nous t'attendons!