Èxit de participació en la presentació del llibre #Divinament de Meritxell Falgueras, a l’Escola d’Enoturisme

16 de setembre de 2021

La sommelier, comunicadora i jurat vinícola internacional, Meritxell Falgueras va presentar ahir a l’Escola d’Enoturisme de Catalunya el seu darrer llibre "#Divinament - Vins amb sentit", el qual ha estat escollit millor llibre d’educació vinícola del món als Gourmand International Awards 2021.

La directora de l’Escola d’Enoturisme, Ester Garcia, va ser l’encarregada de presentar i moderar l’acte. Garcia va començar explicant la trajectòria de Falgueres des dels seus inicis, ja que des de ben petita ha estat vinculada al món vinícola per les seves arrels familiars.

En aquesta nova obra es descobreixen trucs per fer més atractiva la manera de parlar sobre el vi sense ser un expert. L’autora busca apropar a la gent que té menys coneixement del vi a poder gaudir-ne d’una manera senzilla i elegant.

L’activitat va tenir una gran acollida per part del públic, que va poder participar també en l’acte amb una ronda de preguntes a la convidada. La sessió va tancar amb un petit tast per brindar entre tots els assistents amb l’autora. El vi escollit va ser el vi blanc White del celler Mont Rubí, gràcies a la col·laboració de la DO Penedès amb l’objectiu de donar visibilitat al territori. Un cop acabat l’acte, es va procedir a la signatura de llibres i fotografies amb el públic. Això també va ser possible gràcies a la col·laboració de la llibreria l’Odissea que va dur un grapat d’exemplars facilitant així poder adquirir-los.

Des de l’Escola d’Enoturisme volem agrair a Meritxell Falgueres per la seva participació i la seva implicació en impulsar la cultura vitivinícola en tots els públics. La presentació d’aquest llibre respon a l’objectiu de l’Escola d’Enoturisme de fomentar l’educació vinícola des d’un territori eminentment vitivinícola, en el marc de les activitats que el centre vol organitzar per mantenir-se com referent educatiu d’aquest àmbit.

L’acte es va desenvolupar complint totes les mesures de seguretat sanitària vigents i respectant, en tot moment, l’aforament limitat de les persones assistents.