Èxit de participació de l’activitat Tasta Vins a The Wine Business School, aquest dissabte

24 de gener de 2017

Un total de 78 persones van participar en les sessions Tasta Vins, organitzades per The Wine Business School en el marc del Postgrau Interuniversitari en Gestió d'Empreses Vitivinícoles. L’activitat va tenir lloc el passat dissabte 21 de gener a la seu de l’escola universitària, de forma oberta i gratuïta per a les persones que s’hi van inscriure prèviament.

Els alumnes del diploma de postgrau van preparar un total de 4 propostes de comunicació i màrqueting empresarial, que es van presentar a les persones inscrites a les sessions Tasta Vins d’aquest dissabte. L’organització valora molt positivament l’èxit de l’activitat que ha permès a l’alumnat conèixer l’opinió dels consumidors sobre el seu treball comunicatiu, i alhora ha suposat una oportunitat d’obrir el centre formatiu a la ciutadania.