Dos exalumnes del CFGS de Tècnic/a en Turisme de l'Institut FP d'Enoturisme participen en el I Congrés Catalunya Summit

13 de maig de 2022

El passat 7 de maig, Vilafranca del Penedès va acollir la primera edició del Catalunya Summit, un congrés que pretén fomentar l’emprenedoria, la innovació i l’esperit empresarial, i que va dirigit als joves i estudiants interessats en tenir un major coneixement sobre el món de la innovació i l’emprenedoria.

En aquesta primera edició, hi van participar dos alumnes, ja titulats, del CFGS de Guia, informació i Assistència Turística, cursat durant la promoció 2019-2021.

Carles Rafecas, va presentar, en una de les sessions del Catalunya Summit, el seu projecte final a l’Institut de FP d’Enoturisme, amb què va finalitzar els seus estudis formatius. El projecte es va realitzar sota el concepte, “de la formació a l’empresa”. El projecte, Vins & Rap, Trap, hip-hop, es va treballar amb l’objectiu de trencar els estereotips i l'esnobisme que hi ha en el món del vi, i apropar aquest producte al públic jove mitjançant la música urbana i la cultura més underground, produint un vi amb un artista de gènere urbà conegut com per exemple: Kid Buu, Lil Uzi, $ uicide Boy $, Ghostmane, Lil Pump, Smokepurp, Da Bayby entre d'altres.

D’altra banda, Arnau Gea, també exalumne del cicle formatiu, va intervenir en el Catalunya Summit en les activitats organitzades per als acompanyants dels joves participants. Així, l’Arnau Gea, va ser l’encarregat de conduir un tast enoturístic on, a més de degustar els vins proposats, va fer una presentació dels cellers el CIM de Sitges, Parès Balta i Heretat Montrubí. A més, també es van poder conèixer els atractius turístics i culturals que es poden gaudir en la visita d’aquests cellers i les seves proximitats, mostrant el territori de la vegueria Penedès, del mar a la muntanya. El tast es va realitzar amb la col·laboració de la DO Penedès.

Foto: Catalunya Summit