Es presenta el servei d’orientació i formació a la Federació Intercomarcal d’Hostaleria Restauració i Turisme

26 de octubre de 2021

L'Escola d'Enoturisme de Catalunya, ha presentat aquesta setmana, el seu servei d'orientació i formació professional per a empreses i per a persones treballadores o autònoms, a l’Assemblea de la Federació Intercomarcal d’Hostaleria Restauració i Turisme.

L’Escola va ser present a l’Assemblea, que es va celebrar ahir dilluns, 25 d’octubre a Lloret de Mar, a través de la seva directora, Ester Garcia, que va presentar el servei que s’ofereix a les empreses donant a conèixer la informació per a beneficiar-se de les bonificacions dels nous ERTOs a través de la formació, i també valorar com optimitzar la qualificació laboral i professional del seus treballadors i treballadores.

Les empreses tenen un marge per a promoure la formació dels seus treballadors i treballadores en situació d’ERTO, però han hagut de  finalitzar la formació abans del 30 de juny de 2022, i aquesta ha de ser, prioritàriament, formació específica de l’empresa o aquella que requalifiqui als treballadors.

Des de l’Escola d’Enoturisme s’ofereix un servei d’orientació a l’empresa i de recerca de recursos formatius per al seu personal treballador, tenint en compte la ubicació de l’empresa i els treballadors, així com del sector professional amb una visió de Catalunya.

Aquest servei és 100% SUBVENCIONAT pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.

Més informació http://www.escolaenoturisme.cat

Vilafranca del Penedès, 26 d’octubre de 2021