Curs a l'Empordà. Comercialització de producte turístic i enoturístic

03 de març de 2022

CURS TANCAT

L’Escola d’Enoturisme de Catalunya juntament amb La Ruta del vi DO Empordà presenten el curs de Comercialització de producte turístic i enoturístic.

Curs eminentment pràctic i dinàmic sobre la comercialització de producte turístic-enoturístic en una regió vinícola. A través d’exercicis pràctics de reflexió, s’estudiarà i es crearà una estratègia de producte per desenvolupar i cobrir necessitats reals dels participants. Neix amb l’objectiu de desenvolupar les competències professionals per a comercialitzar producte turístic, innovant en el seu disseny a partir de la metodologia de la gamificació i incorporant-hi la experiència i expectatives dels enoturistes.

Es tracta d’una formació 100% SUBVENCIONADA pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya. La durada del curs serà de 20h i es durà a terme els dies 19, 26 d'abril, 3 i 10 de maig 2022 en horari de 9 a 14h. La modalitat serà presencial al Celler La Vinyeta (Ctra. de Mollet a Masarac, 17752 Mollet de Peralada, Alt Empordà).

El curs serà impartit per Xavier Domènech, guia turístic especialitzat en Enoturisme. És docent de l’Escola d’Enoturisme i emprenedor a Topwinexperience. Està especialitzat en gamificació turística i construcció d’experiències enoturístiques.

El dia 3 de maig comptarem amb Carles Gala, qui impartirà la sessió de comunicació en el món del vi. És llicenciat en Comunicació Audiovisual especialitzat en màrqueting. Actualment CEO de l'agència de comunicació estratègica Gala Media. Ha treballat en diversos mitjans de comunicació i ha dirigit el departament de comunicació de Vallformosa durant 10 anys.

El curs està destinat a treballadors en actiu, en ERTO, ERO, autònoms i es reservarà un 30% de les places destinades a persones desocupades. El públic objectiu són cellers, restauració, allotjaments i agents turístics.

Continguts:

• El Turisme. Què és? El mercat turístic i el turista del futur.
  • Situació del sector i tendències del mercat turístic Post Covid.
  • Indicadors de mercat.
  • Transformació digital.
  • Etapes de venda de producte.
  • Canals de venda del mercat actual.
  • Comunicació i imatge de producte.
  • Creació de marca i posicionament.
  • Perfils i tendències de l’enoturista (tribus).
  • Experiència enoturística. Experiències memorables. Storytelling.
  • El tast de producte com una experiència.
  • Tast de vi. Part rellevant del curs es donarà especial importància als vins de la comarca però també de fora.
  • Introducció als conceptes de gamificació dins l’enoturisme.
  • Disseny i desenvolupament d’experiències turístiques.
  • Atenció i servei al client. Satisfacció del client.

CONEIX EL CONTINGUT OFICIAL DEL CURS