Els alumnes de 2n del CFGS Guia, informació i assistència turística, especialitzat en Enoturisme presenten els projectes finals

02 de juny de 2021

Avui ha tingut lloc a l’Institut FP d’Enoturisme l’acte de presentació dels treballs finals dels alumnes de 2n curs del CFGS Guia, informació i assistència turística, especialitzat en Enoturisme. Els alumnes de l’últim curs acaben la formació de 2 anys amb la presentació d’un projecte final, el qual té com a objectiu que l’alumne posi en pràctica tots els coneixements adquirits al llarg dels dos cursos per tal de crear la seva pròpia marca. Aquest any han sortit propostes molt interessants i de molta varietat pel que fa al sector enoturístic.

Els projectes han comprès temes com l’anàlisi de Vilafranca del Penedès com a destinació enoturística; la creació d’un producte turístic fet a mida per un públic concret; dos projectes enoturístics de cellers; produir tallers enoturístics a partir un producte en concret; definir un mètode de com elaborar una guia d’enoturisme d’un territori; i acostar la cultura del vi a la gent jove a través de la cultura urbana.

Les presentacions han comptat amb l’avaluació dels docents de l'Institut FP d'Enoturisme i professionals del sector com a jurat. Aquests han estat Begoña Fernández, Lluís Tolosa, Èric Enguita i Elodie Vincent,  juntament amb la directora del centre Ester Garcia i el coordinador pedagògic Gerard Domingo. També han assistit a les presentacions els alumnes de primer curs del CFGS.