El nou Cicle de Guia Enoturístic multiplica les teves oportunitats laborals, gràcies al seu doble perfil turístic i vitivinícola

14 de març de 2017

El nou Cicle Formatiu de Grau Superior de Guia Enoturístic de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya et permet treballar de manera preferent en el sector de vitivinícola; però, també en qualsevol altra activitat relacionada amb la promoció i el guiatge turístic. Aquest doble perfil professional amplia considerablement les teves oportunitats laborals.

Un cop finalitzis aquesta formació de dos anys, assoliràs uns sòlids coneixements en l’àmbit del turisme, en general, però, també en un sector més específic com el de l’enoturisme, gràcies als dos mòduls propis d’aquest CFGS: el de sommelier i el mòdul de coneixedor del vi i el cava de les DO a Catalunya, exclusiu d’aquesta formació. Tot plegat, et permetrà optar a un ampli ventall de sortides professionals, pròpies d’ambdós àmbits:

Guia local/acompanyant en emplaçaments de béns d'interès cultural; Informador turístic; Cap d'oficines d'informació turística; Promotor turístic; Tècnic d'empresa de consultoria turística; Agent de desenvolupament turístic local; Hostessa/Assistent en mitjans de transport terrestre o marítim; Assistent a terminals (estacions, ports i aeroports); Assistent a fires, congressos i convencions... I també, totes aquelles relacionades amb el turisme enològic, la promoció del vi i les regions productores; la gestió de l'activitat internacional de les empreses de la indústria del vi; consultoria especialitzada en el disseny i desenvolupament de noves estratègies per augmentar la competitivitat del sector vitivinícola, sommelier expert en Denominacions d’Origen catalanes, àmbit de l’Administració pública, la Recerca i l’ensenyament, entre altres.

En definitiva, l’Escola d’Enoturisme de Catalunya de Vilafranca del Penedès t’ofereix la millor formació en el sector turístic: el Cicle Formatiu de Grau Superior de Guia Enoturístic, l’únic a Catalunya que inclou el vessant enoturístic.

Si vols dedicar-te amb plenes garanties al sector turístic, en el sentit més ampli de la paraula; estudia el CFGS a l’Escola d’Enoturisme de Catalunya de Vilafranca del Penedès. Les inscripcions s’obriran el proper mes de maig. Estigues atent/a!

Més informació al 93 817 19 95 o enviant un e-mail a: [email protected]